Hallo,Ik geef borstvoeding maar wil mijn zoontje van 7 weken oud wel vast laten wennen aan de fles. Ik ben sinds vorige week aan het oefenen met de avent fles maar ik vind dat hij snel lekt; wanneer mijn zoontje drinkt loopt er vrij snel melk uit zijn mondje. Hebben jullie dezelfde ervaring met de avent fles? Zou ik nog een tijdje moeten proberen totdat hij meer gewend is aan de fles of toch overstappen naar een ander merk fles; en welke dan? Groetjes Anke
Onze meid kon niet goed drinken uit de Avent fles. Wij gebruikten in het begin Medela flesjes. Die pasten op mn borstkolf. Daarna overgestapt op (smalle) Difrax flessen toen ze grotere hoeveelheden ging drinken. Als er melk uit zn mondje loopt, zou het ook kunnen dat je een kleiner speentje moet proberen. Bij ons was dat in elk geval een signaal dat we er een te grote speen op hadden. Gebruikten in het begin een S speentje, later een M.
Hier voor mijn oudste altijd de Avent flessen gebruikt, geen problemen mee gehad en nu voor mijn jongste ook weer de Avent.