Ik kolf melk af omdat mijn dochtertje in het ziekenhuis ligt en ben dus nu ook op zoek naar een goede fles voor haar Ze is erg gulzig in het begin en ze spuugt heel gemakkelijk Vaak grote golven bij elke voeding Ik gebruik nu nog flesjes van het ziekenhuis met een prematuurspeen maar dit heeft ook geen zin Ze blijft spugen Ze moet minimaal 80cc binnen krijgen maar na 40cc wil ze niet meer omdat ze zo gulzig heeft gedronken in het begin en er haar dan een boer dwars zit Nadat ze geboerd heeft valt ze in slaap en is ze niet meer wakker te krijgen Nu vraag ik me af welke fles kan ik het beste voor haar kopen uit de winkel? Alvast bedankt
Ik heb niet zoveel flessen vergeleken. Maar ik geloof dat de toomy tip (oid) wel het meest op een borst lijkt. Ik weet niet of deze ook goed voor heel jonge baby's is. Misschien kun je in de winkel advies inwinnen. Anders zou ik er een kiezen die lijkt op de fles die je nu gebruikt. En misschien handig het kleinste gaatje te nemen zodat je nog terug kunt naar de borst in de toekomst? Succes!
Mijn dochter heeft in het begin bij het oefenen uit een flesje uit de nuby natural touch gedronken. Ging heel goed! Lijkt ook op de borst. Op een gegeven moment ging ze flesweigeren en heb ik echt elk merk geprobeert. Uiteindelijk pikte ze de difrax smalle s fles en die gebruiken we nu nog.
Hoe oud is je dochter, hoe lang moet ze in het ziekenhuis blijven? wil je haar aan de borst krijgen? Belangrijkste vraag:wat adviseert de lactatiekundige?
Hoe oud is je dochter, hoe lang moet ze in het ziekenhuis blijven? wil je haar aan de borst krijgen? Belangrijkste vraag:wat adviseert de lactatiekundige?
Wij hadden hetzelfde probleem en hebben heeeel veel flessen geprobeerd. Dr. Brown's was de enige met een goeie 'flow' en ze kreeg ook nog veel minder kramp. Sterkte! Suus
Och wat jammer dat je dochtertje in het ziekenhuis ligt. Lukt het ondertussen al wat met het kolven? Hier ook heel wat moeite gehad om een fles te vinden die mn kereltje aanvaardde. Uiteindelijk de tommee tippie geworden. Geen krampjes, drinkt niet meer te gulzig of te traag... Verder hoorde ik ook goede dingen over de breastflow flesjes maar die kan je blijkbaar alleen online kopen. Wil je je kindje nog aan de borst krijgen eens ze terug thuis is? Ik zou toch proberen om in het ziekenhuis af en toe aan te leggen dan (als dat tenminste mogelijk is). Door het lange flesjes krijgen in het ziekenhuis weigert mijn kindje nu de borst. Veel succes meid!
Ik zou echt overleg zoeken met een lactatiekundige. Als je mag kangoeroe-en is dat ook meteen een mooi moment om aan te leggen.
Mijn zoon drink slecht uit de fles, gulzig, laat steeds los. Ik heb avent en difrax geprobeerd, maar gaat nog steeds niet lekker. De difrax beter dan de avent. Nu lijkt me de vaculess de oplossing. De speen is langer zodat het verder in de mond komt, net zover als de tepel. En je kan al het lucht uit de fles/zak halen zodat ze geen lucht binnen krijgen en de fles niet steeds los hoeven laten omdat het vacuüm is getrokken. Bij het aanhappen krijgen ze altijd lucht binnen, ook bij de borst, maar hoe minder aanhappen hoe minder lucht. Dus ik ga zo de vaculess fles en toe behoren halen bij het kruidvat.
Als ze zo gulzig is en zichzelf overdrinkt, is vingervoeding dan geen betere optie? En eventueel een BoS-set van Medela? Lactatiekundige kan je hierbij op gang helpen.
Ze is nu 3 weken waarschijnlijk mag ze woensdag naar huis Tommee tippee heb ik in het begin bij ons thuis geprobeerd toen ze de borst ook niet meer wilde pakken en daar knoeide ze ontzettend mee Ging veel melk verloren Kolfen gaat steeds beetje beter