welke fles?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door girlanis, 15 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn88

Lynn88 Bekend lid

15 feb 2013
    877
    0
    0
    Hier ook dr. Browns fles, maar wel met de difrax s speen. Met de speen 1 van dr brown dronk onze dochter nog te snel de fles leeg. Met difrax s ging dit beter.

Maar de flessen van dr brown zijn echt ideaal!

2. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Hier fan van de Born Free flessen.

3. girlanis

girlanis Actief lid

4 dec 2013
    165
    0
    16
    nou hier dus de dr Brown fles gehaald vandaag.
    maar geloof het of niet, dochter weigert gewoon de fles:$
    (had speen 1 op zitten) toen maar de difrax speen geprobeerd op de Brown fles, maar nog steeds geweigerd.
    alles weer overgeschonken in de difrax fles met difrax speen en dochter dronk haar melk meteen op:(:(:(
    nou weet ik dus niet of het even wennen is of wat het is.
    ik had wel het gaatje van de difrax s speen met een naald groter gemaakt en hieruit dronk ze dan iets beter.
    had ook de bibi speen/fles geprobeerd maar die lekt als een gek.
    en waar ik dus vandaag ook achter ben gekomen: ik draaide de difrax dop altijd strak boven op de fles (hierdoor zoog ze de speen vacuum). vandaag dus heel soepel dichtgedraaid (heel slapjes zeg maar) en het drinken gaat dus meteen beter. want dan zuigt ze de speen niet meer vacuum. maar ja ff aankijken hoe het gaat maar dan zit ik dus straks wel met nog een extra fles waar ik niet veel aan heb haha.

4. Creamams

Creamams Niet meer actief

Het kan heel goed zijn dat ze gewoon moet wennen aan de nieuwe fles. Ik zou het gewoon nog even proberen. Misschien wil ze hem na een aantal keer wel. Succes!

5. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Ik had ook even gekeken bij de drogisterijen naar die dr. brown flessen, maar ik zag 0+ en 4+ en die 0+ had een aparte onderkant die je los kan maken en die 4+ niet. 0+ tegen darmkrampjes.
    Mijn dochter heeft wel wat kraampjes, gebruiken nu difrax en daar heeft ze het soms ook bij. Ik wil eigenlijk af van al die losse onderdelen. Jullie ervaring met de 4+ ( dus dichte onderkant, geen losse onderdelen). En de difrax spenen passen dus ook op deze flessen?

Deel Deze Pagina