Even jullie mening gevraagd. Onze dochter krijgt ongeveer 600 cc voeding over 24 uur Is dit te weinig volgens jullie Ze is 6 weken en 5 kilo Morgen komt er iemand van het cb om haar te wegen Was wel even benieuwd naar jullie mening
ze mag meer, maar is niet te weinig hoor lijkt me... die van mij dronk ook altijd minder dan dat ze mocht... als ze niet meer wil dan en ze doet het verder goed dan is het toch prima!
De richtlijn is 150cc voeding per 24 uur, maar het minimum is 120cc voeding. 5 x 120 cc = 600cc voeding. Dus voor de richtlijn zeg ik; nee. Maar belangerijker is heeft jouw dochter er genoeg aan? Plast ze goed, is ze alert, is ze actief en tevreden? Ja? Dan is het goed.
Het is inderdaad het minimale. Belangrijkste is dat ze groeit en tevreden is. Onze kinderarts zegt dat sommige baby's op 100 cc per kilo per 24 uur ook goed groeien. Die van ons heeft eigenlijk nog nooit gedronken wat zou 'moeten' maar ja wat doe je eraan......
Of ze goed groeit zien we morgen dus Ze plast genoeg en is alert en actief op de wakkere momenten. Dus ik denk dat het wel goed is. Ze laat er in de nacht nu al 8 uur tussen 19:30 laatste fles en dan om 3:30 ongeveer weer.
ze zou meer mogen 750 misschien zou je eventueel de half 8 kunnen ophogen? Maar goed als ze goed groeit is het prima toch
CB is geweest ze groeit goed Dus we laten haar lekker haar gang gaan Ideaal Haar broer sliep met 8/10 weken van 8 tot 7 dus wie weet gaat zij daar ook wel naar toe
Over dat slapen.. jaloers!! Verder fijn! Lekker zo laten gaan. Als ze meer wil dan hoor je dat vast vanzelf wel