Hier met dr Brown ook nog vol op krampen en scheten. Maar anyway difrax lekte bij mij verschrikkelijk. Je kan kiezen tussen brede of smalle fles spenen (zowel dr Brown als difrax hebben dit), en ik begon met de brede omdat ik dat zelf makkelijker vond, maar blijkt dus dat kindjes die alleen flesvoeding krijgen dan weer vaker een smalle speen willen. Overigens passen op de smalle fles van dr Brown ook difrax, kruidvat en etos spenen
Ik heb de Avent Natural gebruikt, voor afgekolfde bv. Dat was geen succes, de melk liep tijdens de voeding langs haar mondje naar beneden. Dus dat werd een bende, plus zonde van de melk. Daarna overgestapt op dr Browns. Superfles! Geen lekkage meer en krampjes waren daarna ook verleden tijd. Onze dochter krijgt inmiddels Nutrilon, maar ook dat gaat prima. Toen we de voeding gingen verdikken, zijn we overgestapt op speen 2, anders kreeg ze de voeding niet uit de fles. Wat handig is: als je de dop met speen strak op de fles draait, loopt de melk er minder makkelijk uit en moet het kindje meer moeite doen. Draai de de dop wat losser, dan gaat het makkelijker. Zo kun je ook nog wat uitproberen wat bij jouw kindje het best werkt.