Ik heb ook dr. Brown gebruikt en vond het de fijnste flessen. Nooit last gehad van lekkage. Maar idd, het is persoonlijk, dus toch soms wat uitproberen.
De oude dr Browns flessen waren top idd, nooit geen lekkage gehad. De nieuwe options flessen blijken een ramp te zijn hoor ik. Lekken aan alle kanten. Nadeel is dat de oude flessen nergens meer te koop zijn . Heb nu dus toch van die nieuwe aangeschaft, wil ze toch uitproberen omdat het hier echt hielp tegen de krampjes. Mocht dit een ramp worden qua lekken dan komen de avent flessen uit de kast .
Tip voor Dr Brown nieuwe, lekkende flessen: mail dokter Brown met je klachten, dan krijg je nieuwe rubbers (die je op dat pijpje vast maakt). Daarna nooit meer gelekt! De rubbers kunnen ook niet onder in de vaatwasser trouwens. Door een hitte raken ze dan uit vorm. Boven in de lade is beter.
2x de calma fles van Medela. Geef borstvoeding daarom voor deze gekozen vorige keer. Omdat hij goed beviel nu weer.vind het ideaal dat je ook maar 1 speen hebt en niet een 1.2of 3. Wel even wennen hoe je hem steeds in elkaar zet (3 losse onderdelen) maar is niet moeilijk.
Een fles niet mooi vinden en daarom niet gebruiken ! Hier dr Brown fan, geen last van lekkende flessen en ze hielpen prima tegen t spugen en de krampjes! Je heb ze nu ook in een blauwe en rode variant he en breed en smal! K vind ze dan niet heel anders dan de avent flessen!
Wij gebruikten de MAM fles, de glazen variant. Ideale vorm van speen. De enige fles waarbij er niet mega veel kucht in d’r maagje kwam
De brede van Dr Brown hebben wel een ander soort speen kwam ik gisteren achter. Smalle gedeelte van de speen is veel “slapper”. Mijn zoontje wist niet wat ie er mee moest. Of gebruik ik hem dan verkeerd?