Welke flesjes?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Virginie83, 5 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Wij hebben de flesjjes van avent aangeschaft, of het gaat bevallen is nog afwachtten...

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb 2 verschillende flessen gekocht omdat ons zoontje niet meer goed dronk aan Tommee tippee. Had er een bij de apotheek gehaald, maar lukte niet. Daarna die van Etos. En toen die bevielen, gewoon gezorgd voor 4 flessen.

3. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb Nuby, Difrax en Avent gebruikt en die Avent gebruik ik nu nog steeds, al ben ik er niet helemaal tevreden over...
    Zelf vond ik Difrax heel fijn om mee te voeden en mijn zoontje deed het er ook prima mee, alleen véél te snel en dat al met de kleinste speen erop.
    Dus toen maar Avent, maar om nou te zeggen dat ik er echt tevreden over ben, nee.
    Het liefst zou ik gewoon met Difrax voeden, maar dan is de fles met 10 minuten al leeg...

4. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Ik gebruik Avent en bij mij lekker ze niet, zolang je de ring er maar goed op hebt zitten!
    Difrax ging bij mij echt te snel, dan heeft hij de fles in 6 minuten leeg. Ben nu wel over naar speen nr twee en moet zeggen dat deze ook aan de snelle kant gaat! :(
    Heb nu wel een dental speen gekocht voor de Difrax fles en wil het op die manier nog een keer proberen!

5. LadyM83

LadyM83 Actief lid

23 jan 2010
    212
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook begonnen met de Avent flessen. Daar dronk hij alleen zo vreselijk snel uit, ook met allerlei andere speentjes erop.
    Dus toen de Difrax gekocht, eigenlijk hetzelfde verhaal.
    Nu heb ik de Dr Brown fles en dat gaat echt supergoed..
    Het verschilt per baby, waar de één het goed mee doet, drinkt de andere baby weer slecht mee.

6. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    bij mijn oudste difrax s-fles en bij de jongste gaf ik borstvoeding 9 maanden en kolfte af en toe af en gaf dan met de avent fles.hij heeft tot zijn 3de pap uit de fles gedronken en altijd van avent. bij mij hebben ze nooit gelekt. ik heb ze bewaard en ga ze nu ook weer gebruiken. mijne hebben trouwens geen ring. de kraamhulp had wel uitgelegd dat je de speen er goed in moet doen, voor het lekken.

7. Blauw78

Blauw78 Actief lid

30 apr 2009
    254
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier na BV fles van Tommee Tippee. Bevallen erg goed! Fijn vind ik de brede hals, handig met schoonmaken :). (zijn vast andere merken die dat ook hebben, ik vind t een +)

8. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    hier ook avent flessen en geen problemen met lekken zolang de ring er maar goed in zit. of, zoals mij al is gebeurd, ik de ring er helemaal niet in had gedaan;) tja, en dan lekt hij hard hoor:D

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Avent vind ik werkelijk vreselijke flessen.

Hier difrax in gebruik bij beide. Dochter dronk ook goed uit de dr brown fles. Bij mijn zoontje ook Nuby geprobeerd maar dat ging niet met de comfort voeding.

10. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik ben begonnen met Difrax flessen omdat ik die mooier vondt. Die heb ik na één dag de deur al uit gedaan. Vondt dat ze erg lekken en bovendien dronk mijn dochtertje er niet fijn uit, die had moeite met de speen die tijdens het zuigen steeds naar binnen ging. Toen Avent gekocht en die bevallen super! Gebruik sindsdien ook niets anders meer, tot tuitbekers aan toe..

11. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hier ook de Difrax S fles, als je de onderkant en de dop er goed strak op draait moeten ze er wat harder voor werken!

Bij Avent pakte mijn dochter niet de hele speen, alleen het 'tuutje' en dan zoog ze veel lucht mee.

12. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier ook difrax s-fles, nooit probleem met lekkende flessen!

avent was hier geen succes, onze dochter drinkt niet goed uit brede flessen..

13. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    wat wij echt een super fles vonden en bij deze baby ook weer gaan gebruiken is de dr. brown fles!
    is het een superfles, zit een soort systeem in dat ze niet te veel lucht binnen krijgen.
    ons zoontje heeft bv nooit last van darm krampjes gehad.

je kan ze alleen niet bij de drogisterijen halen, wel bij baby zaken en prenatal bv.

14. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Hier de breastflow, echt geweldig!!
    Zoek maar op (internet)!

15. Fransa

Fransa Niet meer actief

Onze oudste heeft altijd goed gedronken uit de Nûby Natural Touch flessen. Ik vond ze geweldig. En hij dus ook.

Helaas kon onze jongste daar niets mee. Met hem meerdere flessen geprobeerd en uiteindelijk op een 'lokale' fles terecht gekomen; de (Dodie) Mam Initation flessen. Helemaal super. Maar goed, daar kun je in NL volgens mij niet zoveel mee. Helaas zou ik zeggen, want het zijn echt fijne flessen.

Deel Deze Pagina