Welke flesjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Itsmemarrie, 22 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ik heb aventflesjes en difraxflessen..
    Ook wel van onbekende merken, maar dat was meer om mn koophonger te stillen :p

2. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Ik heb verschillende soorten flessen gekocht, maar ik gebruik alleen de avent flessen! M'n dochter drinkt rustiger, er zit een ring in die ervoor zorg dat ze niet vacuum kan zuigen en de fles lekt niet.
    maar ik denk dat het een kwestie is van uitproberen, elk kindje is anders. Zoals al eerder is gezegd, bij de kv krijg je een flesje, in de gratis boxen krijg je ook flesjes. Probeer ze zelf uit voordat je een aantal flesjes van 1 merk aanschaft. ;)

3. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Ik geef borstvoeding. Sinds kort krijgt mijn zoontje ook via de fles afgekolfte melk, ik gebruik avent en ben daar tevreden over.

Bij mijn kolfset van medela zitten ook flesjes met een 'tepelspeen', binnen no time had hij zijn flesje leeg. Leek me niet echt de bedoeling..

4. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Ons meisje is begonnen met de kleinste flesjes van Etos (huismerk). Dat ging niet goed, ze klokte alles in 2 a 3 minuten weg! Ik geef toe dat ze een gulzige eter was (is ze nog steeds:D) maar de melk liep ook echt automatisch uit het Etos flesje. De inhoud stroomde eruit wanneer je de fles ondersteboven hield.

Van de kraamverzorgster kregen we een gratis Tommie Tippee flesje (zo'n korte brede fles) maar ook die beviel niet. De helft van de voeding ging ernaast en hij lag ons niet lekker in de hand.

We gebruiken nu de Philips Avent fles en dat bevalt stukken beter. Babylief drinkt rustiger, er gaat veel minder melk verloren en hij ligt prima in de hand.

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier zelf Avent gebruikt omdat ik die had gekregen en bij mn kolfset had. Maar hier niet heel veel een flesje gegeven en pas na een paar weken.

Vanuit mn werk goede ervaringen met Dr Brown.
    Difrax en Avent gaat vaak te snel.

Deel Deze Pagina