Los zitgedeelte die op maxi cosi adapter past?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door LiittleOne, 24 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    we hebben een buggie van maxi cosi, hier worden de maxi cosi adapters bij geleverd zodat je de autostoel er ook op kan zetten.
    nu vraag ik me af of er een los zitgedeelte (van welk merk kinderwagen dan ook) bestaat, die op de adapters passen waarop ook de maxi cosi past.

wie weet er meer over?

ik heb zelf natuurlijk ook al wat gegoogled en vond de click'n move van kiddy, iemand bekend hiermee?

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Nee dit bestaat niet. Elke wagen/buggy heeft zijn eigen zitgedeelte wat rechtstreeks op het frame terug gemonteerd wordt. De adapters mc zijn alleen voor dit autostoeltje.
    Maar waarom zou je dit willen? Wat is het nut? Jij hebt volgens mij de maxi cosi Mila buggy daar heb je toch een buggy bekleding bij zitten?

3. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    nee, die is er niet. en zowiezo wordt een los zitgedeelte in het onderstel geklikt of geschoven. dus maxi cosi adapters eraf en in die gaten kan dan soms een zit gedeelte geklikt worden. en anders moet die op een andere manier op het frame geklikt of geschoven worden. bijv. met losse bekleding. je kan de adapters bij veel wagens wel gebruiken om een maxicosi of quinny wandelwagenbak op te klikken. maar goed, jij wilt geen wandelwagenbak gebruiken........

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Kan je je vraag wat meer uitleggen? Ik snap namelijk niet echt wat je bedoelt of wat je nou wilt doen met de adapters? Het is toch zo simpel dat je een kinderwagen hebt waar reiswieg en zitje op kunnen, en met adapters de MC. En op sommige buggy's kan als je de bekleding eraf haalt ook een MC met adapters maar daar heb je dan weer niet veel aan want buggy's hebben geen goede vering en de MC is niet bedoeld om je kindje mee te vervoeren tijdens het wandelen. Slechte houding en teveel schokken voor klein ruggetje.

5. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    ik denk dat je bedoelt dat je 1 set adapters wilt waar je én de buggy inzet. én de mc op kan plaatsen? 'Zodat je per keer kunt beslissen wat je nodig hebt? Ik denk niet dat dat bestaat, en zowel, dan zal dat weer niet op de mc buggy passen, omdat die zijn eigen adapter zal maken. Dus als de fabrikant ze niet heeft, zal een ander merk niet passen!

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Edit, dubbek

7. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Maar dit principe heeft dan toch weer geen nut, aangezien een baby op MC formaat meestal nog niet in de buggy inzet kan? En als je kindje eenmaal zelfstandig kan zitten, heb je de Mc niet meer nodig op de buggy? ( Voor zover een MC op een onderstel hoort, ik ben er erg op tegen )

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zou wel heel stom zijn van maxicosi als er een ander merk zitting op hun adapters past..

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Volgens mij schaft TS geen reiswieg cq wandelwagen aan (als ik het goed heb meegekregen in vorige topics) dus wil ze met mc op onderstel gaan wandelen..

Deel Deze Pagina