Aaron pakte de Avent flessen niet. Hij raakte de speen steeds kwijt zeg maar. Dus op aanraden van de kraamhulp over op Difrax en dat pakte hij meteen probleemloos. Ben er nog steeds heel tevreden over! Voeding hebben wij gekozen voor Nutrilon Hypoallergeen omdat ik zelf KMA heb gehad als baby en er sprake is van een atopie (dus erfelijk; mijn moeder en oma hebben het ook). Dit bleek niet voldoende en dus Pepti van Nutrilon gaan geven. Ik denk dat ik Aaron ook als hij geen risico had gehad op KMA hypoallergeen was gaan geven. Dat schijnt namelijk het meest op BV te lijken (heb ik me laten vertellen althans).
ik heb vanaf het begin difrax S flessen gebruikt, ideale flessen, ben er zeer tevreden over, zal ze bij nr 2 ook zeker weer gaan gebruiken,vind avent flessen vreselijk, lekten aan alle kanten.... qua voeding hebben wij altijd nutrilon gegeven, voor mij het meest betrouwbaar. x
Ik heb flessen van avent, denk dat dat idd per kind verschilt, als hij ze niet pakt ga ik dr brown halen. Qua voeding wil ik de gewone nutrilon halen, me nicht haar kindje heeft hypoallergeen gehad en ze heeft nog allergien, ze is nu weer zwanger en pakt dus de gewone flesvoeding van nutrilon, ze zegt dat het geld verspilling is. Hoor slechte verhalen over Kruidvat eigen merk (deze wou ik eerst halen) bij iedereen in omgeving klonterd hij. Zelfs de mensen die heel erg op de centen zijn, zijn vlug overgestapt op nutrilon. Zelfde geld eigelijk voor de luiers van Kruidvat, lekken en zijn erg groot
Nutrilon heeft een tijd geleden een rechtzaak aan gespannen tegen de Kruitvat omdat hun voeding te veel leek op die van hun en dat ze door de verkoopprijs omzet mis liepen. Dat zegt toch ook wel wat. En bij mij lost ie gewoon goed op, heb nog nooit een klonter erin gezien. Eerst water in de fles dan de schepjes erbij en even roeren met een lepeltje (en nooit de fles schudden want dan sla je er lucht en klonters in)
Idd. Hypoallergene voeding verkleint de kans op koe-melk allergie. Kleine kinderen hebben extra kans op koe-melk allergie als er in het gezin klachten voorkomen van een allergie.
Hier ook nog nooit een klont gespot in de Kruidvat melk hoor En ik schudde de fles altijd gewoon ipv met een lepeltje, hier geen probleem hoor. Ik werk op een kdv en ik merk dat er steeds meer ouders Kruidvat voeding gaan gebruiken. En qua luiers denk ik dat het voornamelijk ligt aan de bouw van je kindje.
Wij hadden een hele set aventflessen staan, maar daar kon onze dochter niets mee. Floepte door haar hele mond heen. Hoe ze voor elkaar kreeg weet ik niet Was ook erg gulzig, dus de Difrax s-fles geprobeerd met speciale speen. Dat was de oplossing! enne.. ze zien er ook nog leuk uit met al die kleurtjes! Gebruik nu wel de aventflessen als anti-lek tuitbeker voor onze meid. Dat gaat wel erg goed. Ben weer zwanger, misschien dat nummer 2 wel de aventflessen kan 'handelen'. Prijstechnisch gekozen voor Friso. Nooit problemen mee gehad. Scheelt toch weer wat met Nutrilon.
bedankt al voor de reacties ik wilde de difrax s flessen gaan halen ga denk ook doen zeker p[roberen e en dus ook de kruitvatvoeding