Ingedeukte speen Tommie tippee tijdens drinken

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door MamaInSpee1979, 18 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaInSpee1979

MamaInSpee1979 Actief lid

7 apr 2011
    357
    0
    0
    Zuid Nederland
    Hallo,

Onze dochter van drie en een halve maand drinkt uit de Tommee tippee fles met speen nummer 1. Ze drinkt ongeveer 15 minuten per voeding, dus dat lijkt mij netjes. Sinds kort valt het mij echter op dat de speen van de fles ingedeukt raakt bij het drinken.
    Herkent iemand die? Zou het een teken kunnen zij dat ze toe is aan speen nummer 2?

2. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Bij avent betekent dat dat je de dop te hard hebt aangedraaid en dat de speen vacuüm zuigt. Misschien bij jou ook?

3. MamaInSpee1979

MamaInSpee1979 Actief lid

7 apr 2011
    357
    0
    0
    Zuid Nederland
    Ik zal er eens op letten. Dacht dat dot eigenlijk niet kon vanwege het ventiel wat in de speen zit

4. lievemommy10

lievemommy10 Fanatiek lid

13 mei 2013
    1.009
    1
    0
    NULL
    NULL
    De dop wat minder strak dichtdraaien. Net aan dicht is voldoende, anders kan er geen lucht in komen en trekt de speen vacuum... Bij veel andere flessen ook het geval, of er nu wel of geen anto-koliek systeem opzit.

Gok dat het zo wel opgelost moet zijn, sommige kindje zuigen ook gewoon erg hard. Dan kan het helpen op af en toe tijdens de voeding de fles een beetje te draaien, dan laat je kleine de tong even los en kan er ook wat lucht in lopen...

Deel Deze Pagina