De titel zegt het eigenlijk al Ik weet niet of ze misschien omdat ze krom zijn niet in een standaard flessenwarmer passen?
Ik deed ze eerst in een flessenwarmer van de prenatal, daar passen ze wel in. Maar de flessen worden niet goed warm. Komt door de dikke bodem van difrax. Later hoorde ik dat ze het ook afraden omdat je flessen en je flessenwarmer kapot kan gaan. Dus in de flessenwarmer gaan nu alleen nog avent flessen. Gelukkig is onze dame niet zo kieskeurig uit welke fles ze voeding krijgt.
hier warmden we op in een avent fles en goten daarna over in de difrax... is niet anders; uit de difrax dronk (en drinkt) hij het beste en we wilde 's nachts niet naar beneden om in de magnetron op te warmen...
mogen die kromme flessen wel in de magnetron? ik had eerder glazen flessen en bibi flessen maar beide schijnen van de aardbodem verdwenen te zijn. ik heb nu dus ook van die kromme dingen. men moet met zijn tijd mee he
Ik vind het nadeel van die kromme flessen in de (standaard Prenatal) fleswarmer dat er heet water in het randje onder aan de fles komt. Je moet eraan denken die fles goed af te drogen voor het voeden, anders druppelt het hete water over je kindje heen. Wist trouwens niet dat ze niet in de warmer mogen, hoe kom je aan die info?
Wij hadden ook de flessenwarmer van Prenatal, we warmden het op in een "gewone" fles en goten het daarna over in een fles van difrax.