Ik heb die behoorlijk vroeg eruit gehaald, Leander was een 3-tal maanden. Hij werd echt te lang om nog die verkleiner erbij te hebben in de maxi cosi.
Hahaha, dan wordt het hier nu ook wel tijd. Mijn zoon is vrij groot, dus zal geen overbodige luxe zijn. Ik vroeg me al af, waarom hij autorijden niet leuk vindt. Hihi, nu snap ik het!
Haha, idd als een jongetje autorijden niet leuk vind moet er iets aan de hand zijn . Hier hebben we ze er rond de 5 maanden uitgehaald, maar hier zijn de kindjes niet zo groot .
wij hebben ook een ukkie (8 weken te vroeg geboren), maar bij ons is de verkleiner er ook al een paar weken uit. Bovendien samen met die voetenzak wel heeel erg warm!
Oh dan ga ik 'm d'r ook maar eens uit halen. Ik had 'm er al niet meer in als ik ook de voetenzak gebruikte, maar zonder voetenzak nog wel. Mooi kan die ook naar zolder.
Wij hebben m er ook uitgehaald sinds een week ongeveer, maar er ligt wel een shelter in de cosi, dat maakt het al krapper. Ymke weegt heel iets boven de 6 kilo.
Haha, bij ons heeft hij maar 1 keer in de verkleiner gezeten, alleen toen we uit het ziekenhuis kwamen. toen hij een week of 4 was gingen we weer met de auto op pad en toen paste hij er al niet meer in. Maar ja, het is geen kleintje.
Thomas is nu rond de 5600 gr (schatting) en zo'n 59 of 60 cm. Met iets over de 5 kilo heb ik hem er uit gehaald.
wij hebben hem er na een week of 6 uitgehaald. De voetenzak zat er nog wel in, en toen vroor het buiten, dus fenna had haar dikke winterjas ook aan. Met 8 weken ging het helemaal prima zonder.
Ik heb m er uit gehaald toen hij met zijn hoofd bijna over de rand kwam, die dikke rand die het hoofdje beschermt tegen heen en weer schudden. Wanneer dat precies was weet ik niet meer.
Klein Vorige week: Malou 4620gram 60cm, Ruben 4200gram 60cm. Dus toen we rond 5 maanden de verkleiners eruit haalde, nog net iets kleiner .