Welke flessenwarmer om afgekolfde borstvoeding op te warmen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Mhov, 13 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Dat ligt er maar net aan hoe warm je het water maakt ;)

2. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Hier ook een van Avent en straks voor de 3e weer gebruiken. Vind flessenwarmer veel handiger. Als je hem goed insteld weet je bijna zeker dat de melk niet te heet word en je kan tussendoor even wat anders doen zoals luier verschonen zonder dat je bang hoeft te zijn dat de melk in het pannetje met water veel te heet wordt.

3. 2Cupcakes

2Cupcakes Actief lid

3 okt 2017
    116
    37
    28
    Vrouw
    Ik heb slechte ervaringen met de Difrax flessenwarmer, die ging snel kapot omdat ik er te weinig melk in deed. (geheel mijn eigen schuld) Maar het minimum was zo hoog dat als je weinig weet te kolfen veel verspilling hebt, in ieder geval in het begin omdat je baby dan minder per keer drinkt.

Zelf zou ik au bain marie of in de magnetron opwarmen volgende keer als ik weer ga proberen borstvoeding te geven. Maar ik heb ook nog een Avent flessenwarmer liggen die ik denk ik 1 keer gebruikt heb, ze zijn niet duur en doen wat ze horen te doen.

4. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Hier fulltime gekolfd en altijd op kamertemperatuur gegeven. Vond ie prima en scheelde een hoop gedoe ;).

5. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Heb hier een quooker, dus zette het altijd in eeb bakje heet water en binnen 5 min goed.

Deel Deze Pagina