Hallo allemaal, Welke babyfoon zouden jullie kopen?? deze: bol.com | Philips Avent - SCD 560/00 Dect Babyfoon,Avent | Elektronica of deze?: bol.com | Alecto DBX88 - Eco Babyfoon Dect,Alecto | Elektronica en waarom? Iemand ervaring met een van deze 2? groetjes Maartje
Zowel ik als mn moeder en mn zusjes hebben een alecto. Was niet duur, duidelijk, geen storingen. Op het dagverblijf hier hebben ze alleen mssr alecto's omdat ze zo duidelijk en storingsvrij zijn.
De alecto, heel fijn ding, we hebben er 2 staan, die mekaar ook niet storen. Goede accu's en goed geluid. We hebben er een kado gedaan aan mijn zus, die zelfs nog bereik had helemaal achter in de achtertuin (70m diep).
Wij hebben een avent. Mooier om te zien (staat toch in je woonkamer, althans hier) en werkt echt top. Nooit storingen ofzo en goed bereik in ons enorm geïsoleerde nieuwbouwhuis waar zelfs de WiFi het niet tot de slaapkamer redt.
Ik heb de alecto, zeer tevreden over. Ik heb geen andere thermometer dus ik weet niet hoe exact de alecto klopt, heb het idee dat er wel een kleine afwijking inzit omdat de baby-unit zelf ook warmte produceert maar het geeft zeker een goede indicatie. Ik heb tijdens mijn zwangerschap met de muziekjes tegen m'n buik rond gelopen en die hadden vanaf het eerste moment echt een geruststellende werking op de kleine (en nog).
Temperatuur klopt hier netjes. Hij stond eerst wegens plaatsgebrek en stopcontact op de vensterbank, dat is natuurlijk niet handig voor de thermometer maar nu staat ie gewoon midden in de kamer op een kastje en dat werkt perfect. Je kunt ook zelf instellen wanneer je alarm wil hebben voor te koud of te warm.