Ik heb eigenlijk een vraag mijn zoon is 9 weken en al 4 dagen ontevreden althans hij drinkt normaal maar na 10 min word hij kwaad en begind hij ontroostbaar te Brullen. Als ik dan wil aanleggen gaat hij meppen want dat wil hij echt niet. Als ik nakolf kolf ik zo'n 25 cc per borst voor mij heel wat want ik kan eigenlijk zonder neusspray niet kolven. Maar nu hij plast niet echt minder dan anders. En poepen 3 keer per dag. Kam het zijn dat hij niet genoeg binnen krijgt
Wordt hij kwaad als hij na 10 minuten zelf loslaat of wordt hij kwaad als je hem opnieuw probeert aan te leggen? Want het kan natuurlijk heel goed zijn dat hij gewoon genoeg heeft gehad na die tien minuten, zeker als de plas/poepluiers gewoon goed zijn. Voor de zekerheid kun je hem bij het cb even laten wegen dan heb je daar in elk geval duidelijkheid over. En ik zou zijn mondje even nakijken op eventuele spruw.
hij is dat rustig van de borst af gekomen en brabbelt wat. en dat word hij boos dus echt 10 min na de voeding. en als ik hem dan weer wil aanleggen dan word hij nog kwader hihi. hij is de eerste 8 weken 2,5 kilo aan gekomen en die stijgende lijn zwakt nu wat af maar dat herken ik van de eerste die groeide ook heel erg hard en na 2 maanden werd dat ook minder. maar die 100 gram in de week red hij makkelijk. maar hij zit nu 3 kilo boven zijn geboorte gewicht spruw is het ook niet.
Krampjes? Boertje dat dwars zit? Ik denk niet dat hij te weinig binnen krijgt. Mijn dl had het ook en dat ging eigenlijk vanzelf wel over. Maar vaak had ze last van lucht.
ws gewoon genoeg want als ze boos worden bij het aanleggen willen ze echt niet meer is mijn ervaring Mijn kleintje drinkt vaak maar 5 minuten en zit dan vol.