Ik had de flessenwarmer van Avent. Ik vond die ideaal. Je kan invoeren hoeveel voeding je wilt opwarmen, of het kamertemperatuur heeft, uit koelkast komt of uit de vriezer. Dan doet ie automatisch de goede tijd per bereiding. Ik deed zelf wel altijd als ik bv een flesje op wilde warmen van 180 ml, 210ml invoeren dan vond ik de temp precies goed.
avent, werkt prima en je kunt 'm ook gebruiken voor later potjes. in de magnetron schijnt de vitamine deels te verdwijnen...
Die heb ik ook en ik vind hem ideaal. Binnen 30 sec is het water op de juiste temperatuur. Nooit te warm of te koud...gewoon altijd goed en super snel. Het is eigelijk gewoon een baby senseo apparaat.
tjee wat een goeie tips allemaal! Hier kan ik zeker wat mee! Grappig om te zien hoe creatief sommige dames worden om het jezelf 's nachts zo makkelijk mogelijk te maken
Wij hebben Alecto duurt 10 min. Maar maak eerst het flesje en als de 10 min. bijna voorbij zijn haal ik de kleine uit bed verschonen en dan is de fles klaar. Precies op de juiste warmte