welke flessenwarmer?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door brenda1976, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

Ik heb bij de oudste altijd borstvoeding gegeven, daarom had ik een simpele 2e handse flessenwarmer. Want hoe langzamer de borstvoeding warm wordt hoe beter.
    Nu zijn we met jasper er achter gekomen dat hij koemelkallergie heeft en zijn we over gegaan naar flesvoeding met 7 mnd.
    Nu krijg hij nog regelmatig de fles met warm water.

Nu gaan we camperen en daar hebben we geen warm water, deze fleswarmer duurt echt te lang. Vooral als je kijkt dat je op een camping zit. Dus als hij honger heeft wil ik ook snel de fles warm.

Maar welke flessenwarmer is gewoon goed en snel warm. Ik heb advent flessen. Maar moeten ook potjes in kunnen.
    gr brenda

2. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    De avent IQ Flessenwarmer. Heb hem zelf ook gehad. Super snel warm en kunnen ook potjes in!

3. brenda1976

ja zat ik al naar te kijken.
    ik heb nu die van prenatal, duurt best lang, maar maak me voor hier niet zoveel uit.
    Maar nu is toch wel makkelijk, vooral op de camping wil ik snachts of smorgens geen huilend kind voor de buren, dus hoe sneller die fles warm is, hoe makkelijker dat gaat hihi

4. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat wellicht ook handig zou kunnen zijn: een goede thermoskan voor op de camping. Doe je na een voeding vol met heet water. Als het dan tijd is voor een flesje, mix je warm water met koud water. Het water in de thermoskan koelt uiteraard wel af, maar wij hebben een thermoskan van de blokker en daar is het water zelfs nog warm na 24u. Mix je er gewoon minder koud water door.

Op deze manier hoef je maar 1x per dag water te koken.

Maar goed, je vroeg om een flessenwarmer ;) Maar wellicht heb je hier ook iets aan

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik vond die van prenatal wel redelijk snel verwarmen maargoed ik weet natuurlijk niet hoe snel andere warm zijn..

6. brenda1976

hoihoi
    van de thermoskan vind ik een superidee!
    Thanks, is a goedkoper en sneller kan niet!

Die gaan we dus echt doen!

gr brenda

7. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Als je op de camping geen warm water hebt, hoe wil je dan de flessenwarmer gaan gebruiken? Die heeft toch, net als een waterkoker, gewoon electriciteit nodig?
    Als je op de camping thee kunt maken, dan kun je in principe ook een fles maken toch?

8. brenda1976

we hebben wel electra.

9. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Dan neem je toch gewoon een waterkoker mee? Fles aanmaken met de helft net gekookt water, aanvullen met de helft koud water. Veel sneller dan wat voor fleswarmer dan ook. En veiliger qua bacteriën.

10. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ja ik zat ook meteen aan een waterkoker te denken. Is het zo gepiept. En je potjes kan je ook laten opwarmen in gekookt water of misschien heb je een magnetron? Daarin kan je ook je water even op temperatuur brengen voor de voeding.

Deel Deze Pagina