Flessenwarmer is echt een onnodig iets.. Gewoon water uit de kraan pakken! Adviseerde ze ook bij ons vanuit de kraamzorg! Flessenwarmer zijn ondingen, en duurt vaak tijdje voordat de fles op temperatuur is! Als een baby 's nachts aan het huilen is wil je toch echt snel een flesje kunnen geven!
Ik snap dat velen van jullie kraanwater gebruiken.. maar nogmaals ik wil graag een flessenwarmer en ben dus op zoek naar tips voor flessenwarmers.. ik wil een snelle omdat ik idd niet wil dat het te lang duurt.. Dus graag alleen nog tips voor flessenwarmers. En geen info meer over kraanwater of een thermoskan..
Sorry, je hebt gelijk ts... Ik zal het m'n schoonmoeder ook nog even vragen, zij is juist een groot voorstander van de flessenwarmer en gebruikt hem ook als ze op onze zoon past!
Wij hebben de Avent IQ van Philips. Ideaal!!!! Het is even uitproberen in het begin maar het werk echt fantastisch. Geen gehannes
Haha maakt nirt uit hoor! Lief dat je het gaat vragen! Had zelf wat rond gekeken en er zijn ook flessenwarmers die al in 2 minuten warmen!
Ik heb een flessenwarmer van isi gekocht, die ene die je ook kan gebruiken als je onderweg bent met de auto ( er zit zo'n speciaal stekkertje bij die je in dat aansteker gat kunt doen ) In de winkel vertelde ze mij dat deze flessenwarmer snel verwarmt, en alle soorten flessen ( en potjes ) passen er in.
Warm kraanwater is niet goed bij oude waterleidingen waar mogelijk lood in zit. Snds ik dacht de jaren 60 wordt dat niet meer gebruikt dus als je niet in een oud huis woont kan het prima. Wat betreft die flessenwarmer, het is niet goed om moedermelk danwel kunstvoeding heel snel te verwarmen, dan krijg je lokaal erg warme melk en dat breekt de voedingsstoffen af. Dus een hele snelle flessenwarmer lijkt me dan ook niet goed. Verder hou je na twee dagen wel op met temperaturen, als je het al doet, handwarm is goed en dat voel je prima met je hand/pols. Sowieso ben je die eerste week al even bezig met een voeding: temperaturen, verschonen, voeden, kruik vervangen en je bent weer een uur verder. Hier dus ook geen flessenwarmer, water verwarmen in de magnetron (wij woonden wel in een oud huis) en dat evt bewaren in een thermosfles, gaat prima.