Welke flessenwarmer?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Spathiphyllum, 13 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spathiphyllum

Spathiphyllum Bekend lid

3 mei 2014
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Met welke flessenwarmer hebben jullie goede ervaringen? Nu ik nog met verlof ben warm ik de oefenflesjes nog op in een bakje warm water, maar straks als ik ga werken lijkt het me wel fijn als dat allemaal wat makkelijker kan.

Zelf zit ik nu te denken aan de flessenwarmer van avent (heb daar ook flesjes van).

2. MamaMaya

MamaMaya Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.104
    29
    48
    Ik heb een Avent warmer voor bij oma (thuis altijd live gevoed). Die is traag, maar dat is zelfs beter voor het behoud van de kwaliteit van de melk. En we haalden de flesjes er sneller uit omdat beide dochters ze liever eerder 30 dan 37°C hadden.

3. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Ik wilde eerst ook een flessenwarmer kopen voor de dag dat mijn man ons zoontje verzorgd. Maar het blijkt dat onze zoon makkelijk relatief 'koude' melk drinkt. Niet net uit de koelkast (dat is echt te koud), maar even opgewarmd in lauwwarm water is al voldoende. Wij hebben dus geen flessenwarmer gekocht, scheelt weer een apparaat ;)

4. Spathiphyllum

Spathiphyllum Bekend lid

3 mei 2014
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bakje water werkt inderdaad ook, doe ik zelf ook als ik nu een flesje gekolfde melk geef. Straks als ik weer ga werken zullen op die dagen mijn schoonouders en mijn man voor ons kind zorgen, dus dan wil ik het liefst ze het zo makkelijk mogelijk maken, vandaar dat ik graag een flessenwarmer wil.

5. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Ik heb om precies dezelfde reden ook een flessenwarmer gekocht (en ook voor mijn man als ik eens weg ben:D)
    Heb er een van avent, een digitale. Kan je precies aangeven of het op kamer-koelkast- of diepvries temperatuur is. En dan de hoeveelheid melk. Erg makkelijk. Heb hem van mp voor maar 15 euro, kost nieuw 54,95. :)

6. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Hier had ik een flessenwarmer, maar dat duurde veeeeeel te lang. Door het flesje in wat gekookt water te zetten, was het in 3 minuten klaar. Mijn dochter was namelijk erg ongeduldig als ze niet meteen melk kreeg zodra ze wakker werd... ;)
    Mijn schoonmoeder was eerst wel blij met de flessenwarmer, tot ze dus mijn ongeduldige meisje schreeuwend op de arm had en nog steeds moest wachten tot het eindelijk warm was! Ik heb hem toen maar snel verkocht, niemand gebruikte hem meer! :)

7. Zilver25

Zilver25 Actief lid

18 dec 2011
    145
    0
    16
    Ik heb die van Prenatal, kost 29,95. Deze is ook in de auto te gebruiken.

Het duurt wel eventjes voor de melk warm is.

Deel Deze Pagina