Wie kan mij helpen??? Ik heb een kinderwagen van koelstra. De flexxo plus met de reiswieg omega. Nu heb ik 1 onderdeeltje niet: De reiswieg moet met een riempje vastgemaakt worden aan het onderstel. Dat gaat met een klip vast aan het voeteneind van de reiswieg. Heeft iemand dat riempje over? (misschien je wagen versleten, maar dat riempje is nog goed) Of kan iemand een foto maken van dat riempje zodat ik kan zien hoe het er uitziet en ik het kan na maken. hopelijk kan iemand mij helpen!!
Ik heb de baby-dump gemaild. Zij hebben bij Koelstra geïnformeerd en die hebben geantwoord dat dit onderdeel niet meer leverbaar is. Dus daar kan ik het niet meer krijgen, helaas.
Dat zal de reden zijn. Maar baby-dump heeft contact gehad met de leverancier, dus daar kan ik het onderdeel niet krijgen. Ik hoop nu dat er iemand een foto kan maken van dat riempje zodat ik het kan namaken.
Staat er ook niet een zelde kinderwagen op marktplaats toevallig? Dat je daar mensen een mailtje stuurt of ze er een foto van willen maken voor je?
bedankt voor deze tip! Ik heb inderdaad zo'n wagen op MP gevonden. En nu heb ik een foto gekregen van die mensen. En ik heb het zelf kunnen maken.