Elektrisch stoeltje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door RoosAnne, 22 feb 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoosAnne

    RoosAnne Actief lid

    23 feb 2018
    151
    156
    43
    Vrouw
    Ik wil graag een electrisch stoeltje kopen voor mijn 10 weken oude dochter, maar zie door de bomen het bos niet meer. Er is zoveel keuze.
    En wanneer is een baby 9 kg? (Tot hoe lang je veel stoeltjes kunt gebruiken). Mijn dochter is al over de 5 kilo, misschien inmiddels alwel 6 kilo.
    Welk electrisch stoeltje hebben jullie, wat vindt je kindje ervan en maakt het stoeltje een beweging van links naar rechts of van achter naar voren?
     
  2. RoosAnne

    RoosAnne Actief lid

    23 feb 2018
    151
    156
    43
    Vrouw
    @Beheer , mag dit topic naar baby-uitzet?
     
  3. Habibati

    Habibati Niet meer actief

    Ik had de mamaroo. Dochter vond er niets aan dus na 1maal getest nooit meer gebruikt. Meestal is dit tot ongeveer 9maand dat je dit kan gebruiken. Je hebt ook de Nuna leaf en als ik mij niet vergis kun je deze langer gebruiken. Maar voor ons was het dus een enorme flop.
     
  4. MadeInUSA

    MadeInUSA VIP lid

    27 dec 2011
    8.660
    9.575
    113
    Wij hadden de Nuna leaf. Die is niet elektrisch maar gebruikt gewoon natuurkunde, gaat zachtjes heen en weer (links-rechts). De jongste zat er regelmatig in als ik bv ging koken, op veilige afstand gezellig bij me. Of het wiebelen nou zoveel meerwaarde had weet ik niet.

    Een baby is rond zijn eerste verjaardag gemiddeld 10 kilo.
     
  5. evaleana

    evaleana Fanatiek lid

    2 nov 2021
    3.858
    4.935
    113
    Wij hadden ook de Nuna Leaf, de jongste zat er veel in, lekker rustig schommelend. Achteraf had ik die bij de oudste ook willen hebben! Volgens mij bestaat er ook een klein motortje voor waardoor hij blijft schommelen, zonder motortje moet je ‘m af en toe even een zetje geven.
     

Deel Deze Pagina