hoi, ik ben me vast aan het orienteren voor als ik straks met de bv stop. ik ben me bewust dat de ontlasting dan ook veranderd, en nu heb ik in mijn omgeving verschillende kindjes gehoord die moeilijk kunnen poepen van nutrilon. in de eerste instantie wilde ik daar op over gaan, vanwege dat immuunstysteem versterken, maar friso (dat was toch voorheen frisolac?) heeft ook weer iets wat me aanspreekt. kortom, ik ben aan het orienteren en kan wel wat hulp gebruiken. ik weet dat alles goed is, maar toch zie ik bij kinderen wel verschil... dus ervaringen gevraagd groetjes sim
Tymen krijgt Friso. Eerst de normaal maar daar kreeg hij vreselijk kramp van en moest spugen. Ben toen overgegaan op de comfort van Friso. Daar gingen de krampen en het spugen van over maar toen kwamen de spuitluiers. Toen ben ik de normaal gaan mengen met de comfort en dat ging goed. Normale ontlasting en geen tot weinig krampen en spugen. Inmiddels ben ik de comfort aan het afbouwen omdat het zo goed gaat. Ik ben zeer tevreden over Friso, maar het blijft een kwestie van uitproberen! Succes ermee!
ik wou eerst nutrilon gebruiken na de bv, maar ik heb ook gehoord dat baby's daar moeizame ontlasting van krijgen, daarom dacht ik aan friso. even wat anders, zit dat nog steeds in blik?
Jamie krijgt vanaf zn 7e week Nutrilon flesvoeding. Gaat super! Hij had bij BV vaak last van krampjes, maar toen hij FV kreeg was het over. Heel soms heeft hij er nog wel een beetje last van, maar dat ligt net aan wat hij die dag gegeten heeft als groentehapje.
Ik gebruik Nutrilon Omneo, hier ongeveer 1 keer per dag een poepluier en weinig krampjes en spugen terwijl ze dit eerst wel had.
Nee, Friso zit niet meer in blikken, maar in dozen met 2 verpakkingen erin. Je kunt op de site van Friso de bewaarbussen bestellen of natuurlijk ergens anders in bewaren Ik gebruik voor Kian Friso extra (voor hongerige baby's) en bevalt prima! Hij heeft geen moeite met ontlasting oid.