Welke flesvoeding gebruik(te) jij ?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door 894hi, 14 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 894hi

894hi Niet meer actief

Welke flesvoeding gebruik(te) jij ? en waarom deze?

gister heb ik me een beetje verdiept in flesvoeding.

het is de bedoeling da ik borstvoeding ga geven en hoop ook dat dat gaat lukken maar voor de zekerheid hebben we en proef pakje van nutrilon hypo-alergeen ofzo type 1 van 0-6mnd. in de kast staan.
    dit leek mij een goeie keuze ook omdat de pakken overal te koop zijn.
    wel is het niet de goedkoopste maarja jammer dan.

welke voeding gebruik(t)e jullie ? en waarom die keuze?

2. 894hi

894hi Niet meer actief

sorry zie nu pas dat ik hem in het verkeerde board heb geplaats dus hij kan verplaats worden naat het bord flesvoeding

3. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Naast Borstvoeding is het goede keuze om hypallergene voeding in huis te hebben als het nodig blijkt te zijn.
    Moeders die kiezen voor alleen flesvoeding beginnen meestal met standaard, behalve als er allergieen in de familie zijn, dan wordt ook voor hypoallergeen gekozen.

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Wij hadden gewoon standaard nutrilon. En dat was omdat de BV niet wilde lukken, en ze in het ziekenhuis ook nutrilon gebruikten.

Naast BV kun je inderdaad HA (hypoallergeen) gebruiken. Zeker voor eventje extra voeding als de BV wat moeizaam gaat.
    Maar wij hebben niet echt problemen met allergieen, dus konden we wel met de standaard af.

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Nutrilon 1 naast de BV en later Nutrilon Forte (nadat de BV spontaan stopte). We gebruiken nu Nutrilon 3. Bevalt me prima maar heb geen ervaring met andere. Wat ik ideaal vind is de kant en klare variant voor onderweg. Daar zijn we ook mee begonnen omdat we de eerste dagen moesten bijvoeden (vingervoeden)

6. Eline078

Eline078 Bekend lid

15 dec 2008
    571
    3
    0
    Zwijndrecht
    Ik gebruik gewoon de kruidvat hypoallergeen. Scheelt je een hele boel geld en mn zoontje doet het er prima op.

7. Truusje77

Truusje77 Actief lid

10 mrt 2008
    152
    0
    0
    Net over de grens
    Ik heb bv gegeven en toen ik dit wilde gaan combineren met fv heb ik gekozen voor Friso standaard, dit heb ik gdaan omdat de poeder in het pak verdeeld is in 2 zakjes. Dus hoefde ik het niet allemaal weg te gooien als ze het niet binnen 4 weken op had.
    Overigens zijn mijn vriend en ik beide allergies, maar ze krijgt de standaard en heeft nergens last van!

8. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Bij de eerste similac en bij de tweede kruidvat. Prima voeding.
    Maar idd bij BV kan je het beste hypoallergeen geven.

9. EmyD

EmyD Niet meer actief

Het was de bedoeling dat ik bv zou gaan geven. Maar toen dat niet lukte, wilde ik graag hypoallergene voeding geven, ivm allergieen in de familie. De vk had een verpakking van Friso in de auto liggen (had zelf geen fv in huis), dus is het Friso geworden. Het is vrij duur, maar wel overal verkrijgbaar. Bij een volgende zou ik denk ik gewoon Kruidvat eigen merk hypoallergeen gebruiken..

10. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hier de standaard Kruidvat. Bevalt tot nu toe goed en is erg goedkoop!

Deel Deze Pagina