Is hier wel eens iemand zwanger geworden door de pil heen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door meike1, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meike1

meike1 Actief lid

27 okt 2010
    223
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ja, heb je die maand dan ook je eisprong gevoeld of niet? En had je ook al klachten voor je NOD?

Gr, Meike

2. Lodi

Lodi Lid

3 aug 2009
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi! Ik ben bij mijn eerste kindje zwanger geworden door de pil heen... Ik werd rond de stopweek zo misselijk, en mijn ongesteldheid kwam dus niet! Ik slikte toen al zo'n 10 jaar de pil. Echt bizar! maar ik heb de eisprong niet gevoeld....

Groetjes, Lodi

3. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Mijn moeder is 2x door de pil heen zwanger geraakt zonder dat daar een aantoonbare reden voor was zoals overgeven of diarree.

Bij mij werkte de pil 2 jaar geleden ineens niet meer, ik verloor tussendoor bloed en voelde duidelijk mijn eisprong. Toen ben ik er maar helemaal mee gestopt en dachten we dat we geluk hadden gehad dat ik niet zwanger was geraakt. Achteraf bleek mijn vriend verminderd vruchtbaar...

4. jewelizz

jewelizz Bekend lid

25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ons zoontje kwam ook dwars door de pil heen. Nooit een pil vergeten, niet ziek of aan de diarree geweest, geen antibiotica o.i.d. geslikt. Eisprong niet gevoeld, totaal geen klachten gehad rond NOD, werd gewoon ongesteld... Kortom, geen enkele reden om een zwangerschap te vermoeden.

Tot ik van de ene op de andere dag ineens geen koffie meer lustte :D Toen gingen alle alarmbellen af, haha. Ik bleek al 8 weken onderweg te zijn.

Uiteraard was zoonlief meer dan welkom! We hadden net de sleutel gekregen van ons eerste koophuis, dus we konden mooi aan de slag met een babykamer :)

5. Blije Door

Blije Door Actief lid

10 apr 2011
    376
    1
    0
    Rotterdam
    Ja ikke! Ik heb ook niks gevoeld, kwam er pas na 6 weken achter omdat ik terug kwam van vakantie en zo ontzettend moe bleef. Ik was overigens altijd onregelmatig ongesteld, ook met de pil. Dan weer 1 dag, dan ineens 8 dagen. Altijd al gehad dus daarom dacht ik niet gelijk aan zwangerschap. Ik denk dat ik overigens wel de innesteling heb gevoeld want ik heb in de tussentijd 1 maal een hele scherpe pijn gevoeld waardoor ik dacht dat ik ineens ongesteld was geworden.

Nu wel superblij en helemaal zin in wat er komen gaat. Maar ik ga wel over andere conceptie nadenken straks.

6. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    Ik ben ook zwanger geworden door de pil heen.
    Nooit vergeten, altijd om zelfde tijd, geen diarree of antibiotica..

Heb de eisprong nooit gevoeld.

7. Tortura

Tortura Actief lid

18 jul 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jup maar niet door de pil maar gebruikte nuvaring geen klachten gehad helmaal niks toen ik erachter kwam bleek ik al rond de 20 weken te zijn dus ja zoals ik nu altijd zeg niks is 100% heb me 4 keer laten testen waarvan 1 keer bloed in het ziekenhuis ook allemaal negatief dus tjah

Deel Deze Pagina