Mitchell dronk eergisteravond voor het laatst om 19.30 uur en om 3.30 (8 uur later) sliep hij nog! Was eerst aan het twijfelen maar heb hem toch maar wakker gemaakt voor een voeding, die hij zonder moeite nam Ik vond 8 uur toch wel lang! Meestal komt hij wel rond die tijd. Ik heb hem al eens om 23.00 uur wakker gemaakt om te voeden, omdat ik dacht dat hij dan de nacht zou door slapen, omdat hij in principe lang zonder voeding kan, maar hij komt dan toch om 3.00 uur. Dus ik maak hem niet meer wakker en wacht tot hij komt. Hoeveel uur laten jullie er max tussen zitten?
Is prima hoor. Ze melden zich wel als ze hnger hebben. Een slapende baby hoef je niet wakker te maken.
volgens mij is de hoeveelheid tijd die er tussen mag zitten afhankelijk van de grootte van je kindje... een licht kindje mag minder lang zonder voeding als een zwwarder kindje... tenminste zo is mij verteld. Rond de leeftijd die Mitchel nu heeft, lukte het hier ook nieyt om met een late voeding een nacht door te slapen.... echter zo rond een maand of 3 ging dat prima... dus gewoon af en toe eens proberen!