Welke flesvoeding halen uit Duitsland?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Fiora, 15 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiora

Fiora Bekend lid

28 jun 2011
    932
    0
    0
    Beste dames,

Omdat we familie hebben vlakbij de Duitse grens komen we met regelmaat in Kaufland en bij de DM drogist. Omdat in Duitsland veel producten al biologisch zijn en ook vaak goedkoper dan in Nederland wilde ik kijken of er goede eventueel goedkopere flesvoeding te halen is in Duitsland. Ik ben even benieuwd naar jullie ervaringen, wat raden jullie aan? of toch beter Nederlandse voeding?

Heeft iemand ervaring met de anfangsmilch van Babylove(DM)? of misschien met Bebivita flesvoeding?

Tegelijkertijd ben ik ook erg benieuwd of er dames zijn met ervaring met Babylove luiers. Ik heb er goede verhalen over gehoord.

2. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik zou voor Hipp Combiotik gaan. Biologisch van zeer goede kwaliteit.

3. Drieka

Drieka Niet meer actief

Wij wonen ook dichtbij de Duitse grens en gaan altijd naar Kaufland, ik geef gewoon Bebivita, daar doet F. het heel erg goed op en is lekker goedkoop.
    Daar ben ik direct vanaf de geboorte mee begonnen.

4. Fiora

Fiora Bekend lid

28 jun 2011
    932
    0
    0
    Bedankt voor de tips! Volgende keer gaan we dan dus wel even het een en ander inslaan. potjes van Bebivita zijn sowieso goed weet ik al uit ervaring dus de melk dan ook maar eens proberen. Hipp is volgens mij ook hier te koop maar het is dus goedkoper in Duitsland?

5. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Het goedkoopste wat ik hier in nederland tegenkom van Hipp is bij de Jumbo.

Zag dat ze in duitsland andere verpakkingen hebben. Kleiner.....600 gr tegenover 900 gram hier. Dus is wat lastiger vergelijken. Het merk wat jij noemt ken ik niet ;)

Deel Deze Pagina