Welke tussendoortjes geven jullie? Wil weer ff wat inspiratie opdoen... Hier nu vaak dora koekje omdat hij er om vraagt Maar is ook niet echt gezond!!
koekjes van Goodies maisboogies rijstwafel rozijntjes gedroogd fruit komkommer paprika fruit andere dingen van Goodies (verschillende koekjes en chipjes, alles suikervrij en zonder kleur geur smaakstoffen)
Hier eigenlijk heel afwisselend ligt er ook echt aan, aan wat we in huis hebben. Koekje Bakje tomaat/komkommer Plakjes avocado Het liefst eet hij fruit favoriet zijn granaatappel pitjes, druiven, mandarijn, meloen en banaan. Zo nu en dan eens een pancake met wat fruit. Of gewoon een ei. Als ik hem echt wil verassen met het meest geweldig tussendoortje dan is het een bordje met van alles wat; Een halve boterham met beleg, een paar stukjes fruit, paar plakjes droge worst 1 of 2 kleine stukjes oude kaas en dan zijn aller aller grootste favoriet een paar olijven. Als hij zo een bordje ziet staat hij te springen en te 'trillen' van spanning geweldig vind hij dat!
hier krijgt ze: voornamelijk Cracottes stukjes tomaat of komkommer..en soms rozijntjes veder eigenlijk niks....
Oh ik heb eigenlijk geen idee wanneer dat volgens 'de regels' mag. Ik ben niet zo van de regeltjes L eet vanaf hij een maand of 10 is eigenlijk alles olijven harde schimmelkazen kappertjes etc etc.
Hahaha lekkere eter! Ik ga het uitproberen! Ik ben met de meeste dingen ook niet van de regels behalve als het een allergische reactie uit kan lokken. Dl is hier nogal gevoelig voor.
-rijstewafel ( of gewonen of van goodies met smaakje) -soepstengels -crackertjes ( bijv van lu die kleine van 2 aan elkaar in zo'n pakje met 5 stuks ofzo) -cracottes -ontbijtkoek ( niet dagelijks) -rozijntjes/gedroogd fruit -goodies chips -volkoren biscuitje -van die wasa crackers met bijv huttenkase of roomkaas -beschuitje -
Pijnboompitjes Olijven Blanke amandelen Snoepgroente (worteltjes, kerstomaatjes, komkommer, paprika) Gedroogde abrikozen Gestoomde makreel En verder ook af en toe een ijsje, koekje, plakje (geiten) kaas of andere foute dingen
Die vindt mijn zoontje ook erg lekker! Verder: Fruit Goodies koekjes/rijswafeltje/chips (laatste alleen in het weekend) Nijntje koekje Plakje ontbijtkoek Knijpfruitje (die zonder toegevoegde suikers) Soepstengel (soms in smeerkaas gedoopt) Snoeptomaatjes Doosje rozijntjes
Nou een plakje kaas vind ik toch echt geen fout tussendoortje, ze krijgt vaak genoeg tijdens het eten "gewoon" een plakje kaas of heb je het echt over een stuk kaas??