Erg maar waar.. m'n positiebroeken beginnen zo langzamerhand alweer een beetje te knellen. Het is nog niet zo dat ze te strak zitten maar echt lekker los zitten ze niet meer. Dit zal waarschijnlijk een heel stomme vraag zijn maar doe het toch ff: kan het kwaad als zo'n broek wat strakker zit?
huhm dacht al dat ik de enige was! ik heb een positie broek die is me ook te krap en zit gewoon niet lekker hij knelt dus die trek ik niet meer aan! verder heb ik er nog twee die echt mee rekken zitten van die soort van elastieke banden aan die je tot over je buik kan trekken haha dus die groeien wel mee!
Jah ik had die rond de 15 weken gekocht en geen rekenign mee gehouden dat er ook meer vet op je heupen komt te zitten enzo, schiet du sniet op..zucht..
ja idd, zit ook voor geen meter, als je dijen en heupen ook meegroeien. maareh.....het is volgens mij alleen voor jezelf een erg onprettig gevoel als je broeken te strak zitten. tenminste ik vnd het erg vervelend zitten dat geknel ron mijn taille, en de voorkant van mijn buik.
het gaat inderdaad ook op je heupen sitten haaha heb nu net zadeltassen! vraag me dus echt af of het na de bevalling zo blijft zou hetniet zo erg vinden want ik ben heel dun van mezelf dus wat extra vet misstaat me niet en daarbij komt dan ook noog dat ik gezellig een nieuwe garderobe kan shoppen na de bevallinghahahaha had pas voor de grap een gewone broek aan gedaan althans een poging tot want ik kwam niet verder dan net voorbij mijn knieen schrok ervan haha wan tik dacht zo dik ben ik nog niet gewoorden! wel dus....
Ja hahahaha dat d8 ik ook altijd bij elke zwangerschap, ach tvalt wel mee maar met je buik ervoor zijn je verhoudingen toch wat anders als dat die buik straks weg is, en helaas pers je dat niet allemaal erbij uit bijd e bevalling, dat extra vet... bij mij hielp borstvoeding geven, maar die vlieger gaat niet voor iedereen op.
Volgens mij geeft het niet. Mijn zwangerschapsbroeken beginnen nu ook een beetje strak te zitten (niet allemaal), maar ga echt geen nieuwe meer kopen nu. Draag nu vaker rokken met panty`s, die zitten bij mij nog beter. Mijn spijkerbroeken van voor de zwangerschap kan ik nog gewoon aan met een jurkje erover. Alleen staat de gulp dan heel ver open, maar verder passen ze nog prima en met een jurkje erover ziet niemand het. Wel een groot stuk elastiek in de knoop, want anders zakt `t af staat ook zo genant, haha
Haha ben gelukkig blij dat ik niet de enige ben met dit probleem zo redelijk vroeg in de zwangerschap Ik moet dus nodig nieuwe broeken kopen, het probleem is alleen dat ik het nauwelijks een kwartier volhoud, kan lichamelijk gewoon niet veel meer dus zie er als een berg tegenop om te gaan shoppen Weet iemand toevallig waar ze van die lekkerzittende 'huispakken' hebben in positiematen? Je weet wel, van dat joggingspul! Hoef ik iig niet te gaan zoeken maar kan ik snel ff de winkel in en weer uit!
Haha das wel handig! Dat lukt bij mij helaas ook niet, ben sinds ik zwanger ben ook in de verdere omtrekken iets aangekomen dus oude broeken met elastiek erin zal geen optie zijn helaas!
hier bij ons in de outlet van missetam hebben ze wel van dat soort broeken heel leuk en niet duur ik geloof iets van 15,- ik geloof in het zwart en groen ook hebben ze er een leuk vest met capuchon ( of hoe je het ook schrijven mag hihihi) ik heb van de week daar nog kleding gekocht een broek voor 7,95 en 2 shirts met lange mauw voor 4,95 per stuk! dat is nog is ff lekker shoppen toch?
ik had ook met 15 weken een nopies spijkerbroek gekocht. Best duur en nu past ze dus ook niet meer. Vind het wel balen.... Heb een nieuwe bij de h&m gekocht een paar weken terug. Deze zit tenminste wel lekker en had inderdaad toch 1 maatje groter nodig. Had er ook niet zo bij stilgestaan voordat ik zwanger werd. Want de broek was al wel elastisch. Nou, hopelijk past ie dan beter zo gauw ik bevallen ben Bij de h&m hebben ze ook lekkere huispakken. Heb een velours pak, die broek gaat al de hele zwangerschap mee