Welke flesvoeding van eigen merken vind jij het beste?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door MamaKitty, 16 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Je hebt tegenwoordig van alle drogisterijen wel een eigen merk, maar welke vind jij goed?
    (het gaat om de standaard 1 voeding)
    Je hebt etos, kruidvat, albert heyn, misschien nog wel meer...
    Maar welke vind jij het beste?

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wij hebben vrijwel vanaf het begin de voeding van Kruidvat gegeven. Het eerste halfjaar de Extra Care en daarna overgestapt op de gewone opvolgmelk. Ik ben erg tevreden over deze voeding. Het voedt en verzadigt beter dan de voeding van Nutrilon, met die voeding had onze meid constant honger en kwam ze om de 2 uren. Met de voeding van het Kruidvat zaten er meteen 3-4 uren tussen en was ze veel meer tevreden.

3. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    ik gebruik de extra care van kruidvat eigen merk, hier doet die het super op. Heb ook de comfort van etos geprobeerd, maar deze vond ik en de kleine helemaal niks.

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Extra care...die tegen koemelkallergie is dat?
    Maar de kruidvat zal wel favoriet zijn denk ik...

5. Mickey18

Mickey18 Actief lid

4 mrt 2008
    149
    0
    0
    Wij gebruiken Etos Comfort 1 (voor z'n reflux), en die bevalt heel goed! We hebben ook de Kruidvat-versie geprobeerd, maar die vonden wij niks. Het poeder loste veel minder goed op, en mijn zoontje leek het niet echt lekker te vinden.
    Is natuurlijk voor iedereen verschillend. Ik baalde wel een beetje dat hij de Kruidvat-melk niet trok, want we hebben een Kruidvat om de hoek zitten, en voor de Etos moeten we de stad in.

Deel Deze Pagina