Welke flesvoeding zal ik alvast aanschaffen?

Discussie in 'Voeding' gestart door eve, 9 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Ben op 20 december uitgerekend. Het zou dus kunnen dat ik met de kerst ga bevallen. Wil in principe bv geven. Maar stel dat dat niet lukt dan kan ik niet even naar de winkel om fv te kopen aangezien alles 3 dagen dicht is. Misschien heeft de kraamzorg dan wel fv. Maar ik denk er nu toch over om tegen die tijd uit voorzorg iets in huis te halen.

Mijn vraag is nu: welke fv en welke merk fles is dan het handigst om alvast te kopen?

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Er is ook altijd wel een apotheek open en de kraamzorg heeft proefpakketjes.

Tja lastig hoor wat je aan moet schaffen....Ik gebruik Friso, bevalt me erg goed. En we zijn begonnen met Avent en dan gewoon de speen 0+. (1 gaatje)

3. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ik ben begonnen met Nutrilon. Waarom weet ik niet, maar na een paar weken overgestapt op Friso, omdat Lynn niet tegen Nutrilon kon. Het schijnt dat Friso dichterbij borstvoeding ligt.

Wat de fles betreft. Dit moet je gewoon uitproberen. Ik heb een kast vol met flesjes en nog steeds met ik aan het uitproberen. Het mondje van Lynn was te klein voor zon brede speen. Nu lukt het haar wel. Koop er gewoon 1, wat jij denkt dat goed is en probeer het gewoon. Ik had de difrax opti fles met kersenspeen.

succes

4. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Er is toch altijd wel een apotheek open?

5. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Ja, das waar. Had niet zo snel aan een apotheek gedacht :oops:

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Je kunt kant en klare pakjes kopen, handig, hoef je alleen warm te maken,had ik in het begin ook, daarna ben ik nutrilon poeder gaan gebruiken.

7. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    ik zou similac kopen! Lijkt het meest op borstvording en is nog het goedkoopst ook

8. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Het nadeel is dat Similiac niet in de supermarkt verkrijgbaar is. Vaak alleen bij het Kruidvat. Ik gebruik Friso en dat bevalt prima: goedkoper dan Nutrilon en over verkrijgbaar.

Pim

9. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    similac is ook verkrijgbaar bij de etos en trekpleister, en veel goedkoper dus neem een paar pakken tegelijk.
    Is trouwens ook een hele goede voeding ivt andere merken.

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Friso...

11. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

13 aug 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Precies het verhaal wat hier is gebeurd...
    Begonnen met een mini verpakking van Nutrilon. Dat vedraagde Lucas naar een week of 3 echt niet meer. Heel veel buikpijn en krampjes de hele dag door.
    Ben toen overgestapt naar Friso. Echt top voeding. Heb nu wel de comfort, omdat hij nu nog te veel spuugt op normale Friso. Hij is zo druk dat de voeding te dun is en er zo weer uitloopt. Met de comfort is het een stuk dikker en gebuurt dit veeeeel minder en bovendien heeft hij nu nog amper krampjes!
    Veel succes! ;)

Deel Deze Pagina