Mijn jongste zoontje(4 mnd) drinkt uit de smalle difrax s fles met de s-speen erop, hij drinkt 180+6 en 1 210+7, en past allemaal net aan! haha Nu wilde ik over op de brede s fles, weet iemand welke speen erbij zit als je deze koopt en heb gehoord dat die fles net iets langzamer gaat?! Weet iemand dat? Thx!!!
ik ben niet weg van de brede speen... bas wilde die absoluut niet... ik heb het al die tijd ook maar uitgezongen met de gewone fles en anders de fles in twee delen geven...
ik had ook die brede fles gekocht voor onze dochter! alleen accepteerde ze die brede speen dus voor geen meter!
Nou in 2 delen geven is geen optie, want zodra de fles eruit gaat dan wil die m niet meer! haha Altijd een slechte drinker geweest, gaat juist nu een stuk beter (laatste paar weken), maar heb de born free fles nog en daar past iig meer in, dus ga ik straks ff proberen!
ik heb nog twee brede flessen van difrax plus de spenen(s,m en 123 speen) in de aanbieding en ja de flessen gaan langzamer.. Mijn dochter kan er niet uit drinken..
difrax smal is de enige fles die mijn zoon pakte. Geen brede en ook geen ander merk. Ik heb gewoon de smalle fles gehouden. nog steeds. hij heeft rtoch nooit meer dan de 210ml gedronken
Ik weet niet of die langzamer gaat, het is te proberen. Maar niet elk kindje wil zomaar uit een andere fles drinken. Ik heb de smalle s fles ook, maar past 210 water en 7 scheppen voeding daar niet in dan?
Ik heb hier wel de "grote" difrax fles en hier is het zo dat de kleine man er rustiger door drinkt. Met de normale fles, had hij zijn fles met een minuut of 8 a 10 leeg. Met deze fles doet hij er minimaal een kwartier over.
past zeker wel, ik meng alleen water en poeder in een aventfles (zat bij mijn kolf) en giet het daarna over..
Dus het mengen in de fles is geen succes? Nou ja, dan zou ik altijd kunnen kiezen om het in een andere bak/litermaatje ofzo mengen.
zeker, en dan passen er nog 2 flinke scheppen rijstebloem bij ook! ik zou die brede fles niet kopen. gewone 210/7s gaan er echt prima in, en die paar maanden dat je mss rijstebloem op 210/7 geeft! was hier iig van 5 tot 6,5 maand. toen gingen we terug naar 180/6. en dan heb je weer ruimte zat!
nee de fles zit dan te vol en het poeder ging er half overheen dus ben het maar snel in een andere fles gaan doen.. de aventfles was de eerste die ik tegenkwam
Past wel eerst 5 schepjes even schudden en dan de laatste 2 schepjes erbij doen. Wij hebben ook de brede Difrax fles voor de pap maar hebben daar een Bibi 1-2-3 speen op. Op de smalle S-fles hebben wij een Etos eigen merk speentje omdat hij niet uit de S-speen drinkt. Volgens mij past het allemaal wel op elkaar.