Hallo, Ik heb een dochtertje van over een week 6 maanden en moet nu de keuze gaan maken voor een merk opvolgmelk. Mijn dochtertje is 8 weken te vroeg geboren en kreeg de eerste maanden voeding van Nenatal. Daardoor ben ik daarna automatisch verder gegaan met Nutrilon, omdat dit beiden van Nutricia is. Nu heb ik gelezen dat in verschillende soorten opvolgmelk bepaalde onnodig toegevoegde stoffen zitten, die niet heel gezond zijn (bvb nutrilon en nestle). Ik weet dat alle babyvoeding in principe goed is en aan hele strenge kwaliteitseisen voldoen, maar ben ik toch op zoek naar "het beste merk". Ik heb me verdiept in deze site: Check hier uw Babyvoeding op kwaliteit en prijs en ondanks dat ik er geen verstand van heb, leken de biologische voedingen mij het beste. Hoe denkt u hierover? Welk merk voeding zou u mij aanraden? Alvast bedankt voor uw hulp. Met vriendelijke groet, Daisy en Sophia
hoi lastige vraag. Wij raden hier geen merken aan omdat we onafhankelijk willen zijn. Wat ik wel kan zeggen is dat alle kunstvoeding in Nederland veilig is en uitgebreid getest, dat geldt voor de A-merken maar ook voor de B-merken ( eigen huismerk drogist of supermarkt). Vaak is het toch een voorkeur van de ouder zelf of omdat je hoort dat mensen in je omgeving het hebben en er tevreden over zijn. Succes bij het maken van je keuze! Mirjam