Tijd tussen de voedingen...

Discussie in 'Voeding' gestart door zonnestraal, 23 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Ik voed op verzoek, dat werkt voor Noa het beste. Ze heeft sinds ik rust en regelmaat toepas bij haar haar eigen ritme van voeden. Er kan heus wel eens een half uurtje inzitten, maar ik weet precies wanneer ze honger heeft. Niks mis mee denk je zo.

Het probleem is echter wel dat ze nu steeds later komt met haar nachtvoeding. Dus 22.00 de laatste voeding en rond 05.30 weer de eerste. Haar voedingstijden verschuiven daardoor.

05.30 1e
    08.30/ 09.00 2e
    12.30/ 13.00 3e
    16.00/ 17.00 4e

Ik kom dan eigenlijk niet uit met de laatste voeding, want er mag toch niet langer dan vier uur tussen zitten? Om 22.00 krijgt ze de laatste fles namelijk.

groetjes.

2. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik heb precies hetzelfde met Sem, tussen 22:00 en 23:00 krijgt hij zijn laatste fles en om 5:30 zijn eerste. Ik kom er ook niet uit, maat 's middags slaapt hij soms zo diep dat ik hem gewoon laat slapen. Dan eet hij maar wat later, en op die manier red ik het nog net met zijn laatste fles. En als het niet lukt, dan krijgt hij zijn laatste fles maar om een uur 20:30 en dan zie ik wel wanneer hij weer komt.

3. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hier zit soms wel 5 uur tussen twee flessen, ik laat haar zelf komen. Nou moet ik zeggen dat ze in zo'n diepe slaap gaat na de fles van 20/21u dat de laatste fles is te komen vervallen hier. ze slaapt van 21u ongeveer door tot 7u. Wakker maken lukt niet echt, ze drinkt dan ook niet als je het probeert.
    Dus wij zijn wat vroeg met 4 flessen, maar ze doet het er super op :D

4. evy261

evy261 Actief lid

11 jul 2006
    403
    0
    0
    Hier nog 1! Sinds kort van 6 flessen naar 5 gegaan omdat ze heel veel en lang slaapt.
    Nu krijgt ze de laatste om half 12 en slaapt ze door tot 7 uur / half 8 en dan moet ik haar wel wakker maken :) Anders slaapt ze nog langer. Dan meestal na 3 uur ( 10 uur half 11) heeft ze weer trek, dan verschillt het nogal (soms zit er 3 uur tussen maar kan ook zomaar 5 uur tussen zitten) en vaak kom ik dan rond 5 uur/ half 6 uit voor een voeding en dan slaapt ze weer door tot half 12. Als ik haar tussendoor (op de avond om bijv om 8 uur) voor een voeding, is ze 's nachts uit haar ritme.

5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Zonnestraal, dat schema lijkt me juist erg fijn! Komt ook wel een beetje overeen met die van ons.
    Maar waarom pas om 10 uur de laatste fles? Kan toch ook best een uurtje eerder? Wie weet slaapt ze dan ook net zo goed de nacht door (hier wel iig)

Deel Deze Pagina