vitamine zitten overal hetzelfde in volgens mij (is verplicht) Je heb ook hongerige babys daar heb je in alle merken ook voeding in dus ja keuze genoeg van goedkoop tot duur. belangrijkste is dat de kleine er goed op doet
ze vertellen waarschijnlijk door welk merk zij gesponsord worden haha. want ieder merk is goed. het 1 is alleen voor babys die veel spugen en het ander voor hongerige babys. maar elk merk heeft daar verschillende soorten in.
Ik geef Friso. Ben begonnen met kruidvat maar daar reageerde hij niet goed op. Toen overgestapt op Friso en sindsdien ging het super!
Ik geef borstvoeding,maar heb wat opstartproblemen gehad,mn zoontje kreeg toen friso. Maar alle voeding in nederland schijnt aan stremge eisen te voldoen, de keuze die je maakt ligt grotendeels aan jezelf. Tip; koop voeding die bij jouw drogist/supermarkt goed te krijgen is. ( ik heb bijvoorbeeld geen kruidvatvoeding gekozen omdat ik voor kruidvat een half uur moet rijden)
Ohja, koop niet ineens een aantal pakken. Stel je voor dat je kleintje er niet tegen kan... In het ziekenhuis gaven ze de tip om altijd met standaard voeding te starten.
Hoi allemaal, Wat fijn jullie reactie's. Ik denk dat ik friso ga proberen omdat dit overal te krijgen is zowel bij kruitvat als etos en supermarkt. Mijn man heeft wel last van allergieen hij kan niet tegen noten, de pitjes van fruit (aardbeien bv) en niet tegen katten maar dat heeft denk ik niets met de voeding te maken. Moet ik dan toch de standaard kopen?? Super fijn dat jullie je ervaringen willen delen het is voor mij de eerste dus echt lastig. X
Wij geven Friso. We wilden Nutrilon geven (puur omdat dat voor ons het meest bekende merk was en ik mij niet in andere merken had verdiept) maar toen zei de verloskundige dat we net zo goed Friso kunnen geven. Is ook een goed merk maar dan iets vriendelijker voor de portemonnee.
ja hoor je kan gewoon met de standaard voeding starten. katten pitjes en zaadjes hebben daar geen invloed op. je moet eerst kijken of je kindje hier goed op reageert. stel dat je kindje gaat spugen niet wil drinken of veel gaat huilen dan kun je altijd kijken of een andere voeding een oplossing is. eerst gewoon proberen. ik heb bij mijn eerste nutrilon gegeven dat kreeg hij in het ziekenhuis. de tweede ook met nutrilon begonnen maar mn dochter spuugde veel. toen zijn we over gegaan op een voeding met johannesbroodpimeel erin. bij mn derde begin ik denk ik met friso. ik geef ze het eerste half jaar een van de bekende merken en daarna stap ik over op kruidvat, dat gaat hier altijd prima
Wij hebben toen gekeken naar de prijs van friso ten opgezichte van nutrilon, en ik kwam er achter dat in een pak van friso minder zit dan nutrilon. Dan is hij nog steeds wel wat goedkoper, maar zoveel scheeld het nou ook weer niet. Wij hebben toen de keuze gemaakt voor Nutrilon omdat deze overal beter te verkrijgen is en tankstations en dergelijke dit vaak ook wel hebben. Daar hebben we overigens wel een keer profijt van gehad!! Hopelijk kan ik dit keer wat langer borstvoeding geven, maar anders kies ik weer voor Nutrilon.
zo bedoelde ik het niet Er zijn meiden die geven bewust fv omdat het makkelijker is bijvoorbeeld zonder enige reden
zoals ik Mijn vriend kan nu fles geven, de grootouders, de meters... Heb ik de handen eens wat vrij. Ik geef nutrilon standaard. Kreeg ze in het zh ook. Ze had wat moeite met haar ontlasting en nu geef ik 1 fles nutrilon omnea op een dag. Werkt prima, geen geschreeuw meer als ze moet poepen. En krampjes kan ook aan de fles liggen dus dan kan je ook eens eerst een andere fles proberen. Ons meisje was een ramp met gewone flessen zolas avent (Die geven veel voeding door tegen een snel tempo0, nu een dr brown of vaculess fles (komt niks uit als ze niet zuigt) en geen krampjes meer.
En dat is ook je goed recht bambi! Ik denk ook na over flesvoeding ik heb geen reden tot het geven van geen borstvoeding. Ik lees dus even mee in dit topic wat er geadviseerd wordt door de dames hier.
Voel me hier op zp toch altijd een slecht iemand als ik zeg zonder reden. Ik ben nutrilon blijven geven om dat mijn kraamhulp tegen huis merken was. En nu vind ik overstappen te moeilijk. Anders was het hier ook kv geweest.
geef je helemaal gelijk hoor ik mag het niet ivm medicatie en voel me ook niet teleurgesteld erin me vriend kon de fles geven en het bezoek ..ze was gelukkig er makkelijk in en krampjes hebben alle kleintjes bijna en dat ligt vrijvaak niet aan de voeding en met een andere fles of druppels kan je het goed verhelpen gelukkig sliep ze 1e nacht gelijk door maar soms is het even fijn als jezelf je handen vrij hebt ga het bij deze net zo doen alleen begin gelijk met nutriton erdoor ivm reflux zodat de melk wat verdikt