Ik wil de bv gaan afbouwen. Nu weet ik niet welk merk ik zal geen nemen. Ben benieuwd wat de meeste geven Ik neig zelf naar Nutrilon.
Ik was vandaag op het cb en die zei dat ik zelf moest kiezen omdat er eigenlijk geen slechte kv bestaat.
dat is zo evaatje, alles is goed, het is dus waar je zelf voor kiest. ik gebruik friso, heb ik met beide kinderen hele goede ervaringen mee
alle voeding is in principe goed, maar elk kindje reageert natuurlijk anders, mijn zoontje kreeg erg harde ontlasting van nutrilon, en van friso niet. ook moest hij meer spugen van nutrilon. maar zoals ik al zei dat is mijn ervaring... ik hoor trouwens wel meer dat kindjes anders reageren op de friso dan de nutrilon
heb altijd similac gebruikt en ze deden het er erg goed op en bij de 2 oudste heb ik eerst bv gegeven en bij april geef ik nu zowel bv als fv en het is ook niet zo duur
Ik ben begonnen met nurtilon hypoallercheen maar bij ons komen er helemaal geen allechien voor in de familie. Toen ben ik overgestapt op kruidvat. Daar ging mijn zoontje zoooo van stinken en had hij harde ontlasting en veel krampjes. Toen overgestapt op Friso en dat gaat echt uitstekend voor mij geen andere voeding meer dan Friso
Ben begonnen met borstvoeding. Dit ging helaas niet goed. Sinds ze 2 maanden is, krijgt Milou similac. Nooit problemen mee gehad. Gaat tot nu toe heel goed en groeit er prima mee.
Kruidvat voeding, hier doet Quinn het goed op Bijna geen krampen en weinig spugen, soms een mondje als hij zich wat druk maakt
Deze vraag wilde ik nou ook net stellen. Hoorde dat kruidvat voeding niet goed is omdat het niet goed vult klopt dat? Geef ook BV en ben aan het afbouwen en geef nu kruidvat...
Friso, na met "normaal" begonnen te zijn, zijn we nu over op "comfort", dit in verband met erg harde ontlasting. En nu, een week of 3 nadat we volledig comfort geven gaat het een stuk beter.
Hier naast de borstvoeding flesjes met nutrilon hypoallergeen. Ze drinken het goed, geen last van krampjes/harde ontlasting/spugen. Bevalt ons dus prima.
wij gebruiken nutrilon van friso moest kevin meer spugen en dunne ontlasting bij nutrilon nergens last van
wij geven hier kruidvat, van begin af aan en bevalt echt uitstekend. de eerste drie weekjes wat krampjes gehad, maar tja of dat aan de voeding ligt weet ik niet. we hebben een keer een pak nutrilon gegeven maar toen kwam Scott veel eerder voor de fles dan bij de kruidvat. joyce
Eerst heb ik nutrilon gebruikt toen ben ik overgestapt naar kruidvatvoeding. Ik heb ook naar de prijs gekeken en dat scheelde erg veel met nutrilon. En hij heeft nergens last van gewoon proberen! Lukt het niet probeer je toch iets anders.
Wij gebruiken standaard Nutrilon, geen problemen met ontlasting enz (ik verdik het wel met nutriton omdat Isa anders te snel drinkt) de enige reden die ik kan aandragen waarom ik dit merk ben gaan gebruiken.... de enige winkel in ons dorp verkocht alleen Nutrilon en tja dat is dan handig. Nu is er inmiddels een andere drogist en die heeft ook friso maar om over te stappen als iets goed gaat.... neuh.