Aliexpres geschil

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamaa6, 17 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamaa6

Mamaa6 Bekend lid

10 jun 2015
    933
    563
    93
    Ik heb een artikel besteld op ali en niet ontvangen
    Het was 19 euro
    Nu is de uitkomst van het geschil (meteen) de track info zegt dat je t ontvangen hebt.
    ik zie dat zelf niet staan bij track info en heb het echt niet ontvangen.
    Ik baal hier best van bij een normale nederlandse webshop kun je dan mailen en wordt het opgelost maar nu dus niet
    Iemand weleens meegemaakt?

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.913
    15.584
    113
    Nabij Utrecht
    Blijven aangeven dat je het niet ontvangen hebt.
    De track info springt autimatisch op afgeleverd als dr transitperiode voorbij is.
    Heeft deze webshop vanuit Ali geen 75 dagen aankoopbescherming??

3. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.277
    1.440
    113
    Bij mij stond laatst ook bij de track info dat ik het ontvangen had maar ik kreeg het pas weken later.

4. Heb je voordat je een geschil aanvroeg contact gehad met de verkoper? Ik vind hun altijd erg vriendelijk en behulpzaam.

5. Mamaa6

Mamaa6 Bekend lid

10 jun 2015
    933
    563
    93
    Ja eerst gedaan.

6. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik had pas dat mijn pakje afgeleverd was in Spanje ,stond ook duidelijk in de track&trace.Ik kon echt fluiten naar mijn geld ,afgeleverd is afgeleverd volgens Ali ,de verkoper reageerde al helemaal nergens op.Ik moest maar met een bewijsje van het postkantoor komen dat het pakje niet op mijn adres geleverd was...

7. Mamaa6

Mamaa6 Bekend lid

10 jun 2015
    933
    563
    93
    Ja dat vragen ze mij nu ook maar dat kan natuurlijk niet
    Ben echt even ali klaar nu

8. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik ook hoor , mijn moeder is nu ook een trui kwijt ,die zou afgeleverd zijn maar geen idee waar...ze heeft hem zelf niet...Mijn moeder is wel naar het postkantoor geweest en daar werd gezegd dat ze dit soort verhalen steeds vaker horen

9. reckless

reckless Bekend lid

17 apr 2014
    798
    286
    63
    Ik heb het ook gehad met een trui voor de jongste. Volgens Ali was die bezorgd, maar ik had niks ontvangen. Het zou bezorgd worden via DHL dus die maar gebeld. Zij gaven aan dat er iets mis was met de track & trace code en dat het pakketje retour afzender was gegaan. Dit kon ik ook aantonen met een screenshot van hun website. Uiteindelijk wel m'n geld terug gekregen gelukkig

10. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.501
    13.794
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ik heb wel een keer gehad dat er stond dat een pakket was afgeleverd, dat op dat moment niet zo was en het pakket 1-2 weken later alsnog gewoon kwam.

Allereerst zou ik dus nog even afwachten.

En, wat zei de verkopende partij?

11. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    Heb je al gekeken via dat tracking systeem "got"?Zo ben ik er achter gekomen dat de trui van mijn moeder nu in Frankrijk ligt...ik heb er een printscreen van gemaakt en de verkoper gemaild.

12. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Kun je niet bestellen met Afterpay? Dat doe ik altijd via wish. Pas als ik het heb, betaal ik ervoor. Anders niet.

Deel Deze Pagina