Hey meiden afgelopen maand begon ik op dag 20 met rosé slijm verlies en dag 21 begon ik te bloeden. Eerst dag ik nog innesteling bloed, maar nee het was me ongi veelste vroeg. En deze maand nou had ik dag 16 en dag 17 bruin verlies dus dacht nou word ik helemaal vroeg ongi maar het is daarbij gebleven. Innesteling kan bijna niet want hebben alleen op 10 en dag 12 geklust daarna voelde ik me niet lekker en had s'middags lopen spugen. En dag 12 is mijn man niet gekomen want lagen in een caravan waar me ouders ook lagen dus hij kon het niet. Dan zouden we het moeten hebben van dag 10. Weet iemand hoe dit nou kan dat me cycles helemaal in de war is. En wanneer zou ik nou kunnen testen.
HI dolfijntje, ik zou uitgaan van een cyclus van 28 dagen, en als de ongi dan niet om de hoek komt kijken een testje doen weet je precies wanneer je je ei hebt gehad?
Nee dat is juist het rare normaal voel ik 3 dagen pijn en de 3de dag echt eipijn en deze maand helemaal niks. En er zijn al 3 mensen naar me toe gekomen dat ze dachten dat ik zwanger was omdat ik een buikje heb wat ze niet gewent zijn van me. Heb al 3 testen gedaan in 2weken maar niks.
Tis wat he met onze vrouwenlichamen. Hier wordt het ook met de maand vreemder. Maar ik zou inderdaad ook je langste cyclus aanhouden als uitgang om te testen. Ik duim!
Ja ga zoiezo volgende week zondag als ik niet ongi ben een test doen. Maar vind het zo raar het is een jaar goed gelopen, en nu verandert het allemaal.
misschien heb je vorige maand wel een vroeg ei gehad, kan natuurlijk zomaar een keer gebeuren. zo kan hij ook opeens later zijn dan verwacht. zou idd zondag een testje wagen en als die ook negatief is, dan afwachten tot ongi komt of paar dagen/week later weer een testje doen. en ja onze lichamen zijn vreemd
Ja kan idd dat me ei vroeg is geweest. Maar deze maand is weer raar nou op dag 16 en 17 bruin verlies wat ik nog nooit heb gehad. Een vrouwen lichaam zit idd raar in elkaar.