Kan iemand mij helpen met het uitzoeken welke font deze is? Ik ben aan het zoeken maar kan het niet vinden... alvast bedankt
Ik heb even snel gekeken op m'n PC (heb heeeeel veel fonts vanwege werk) maar die jij daar hebt met die schuine A kan ik zo snel niet vinden. Het kan ook zijn dat ze de A handmatig bewerkt hebben en gewoon een "Champagne & Limousines" hebben gebruikt. Kijk anders hier eens bij: Basic > Sans serif fonts | dafont.com... In de bijlage wat voorbeeldjes van mijn computer: (en ja, ik zag het, vraagteken staat in voorbeeld achter "love", maar gaat even om het idee)
ik heb de originele font niet gevonden maar die er een beetje op lijkt en de a zelf gemaakt door het over te trekken...
Dat ziet er goed uit! Kijk alleen even naar de spatiëring van LOVE ten opzichte van HAPPENS. De letters in LOVE zouden iets dichter bij elkaar moeten staan. De S is ook ronder van vorm in het voorbeeld. Misschien kun je het proberen met "bubblebody" of "geosans". Ik weet niet of je het zo precies wilt hebben hoor. Die A is verder perfect nagemaakt!
ik zou het nog kunnen veranderen maar het is wel goed zo... ik had het nodig voor mijn blog voor een artikel... ik werk al 5 jaar met painshop pro, lightroom en photoshop en digitaal scrappen dus ken dit soort dingen zo goed als mijn eigen broekzak... maar bedankt voor je hulp...