Hoi meiden, De titel zegt het al! Ben al een paar dagen de hele dag door misselijk. Probeer van alles maar niks helpt. Ik hoef gelukkig er niet bij over te geven (hoewel dat misschien wat verlichting zou geven) Ik hoop dat dit niet te lang duurt....Hebben jullie ervaringen met die lollys (preggypops) die je kan bestellen???
wat ik gehoord ehb schijnen die niet te helpen, je kunt druppeltjes van dr vogel proberen die hielpen bij mij wel ik ben er sind een week vanaf dus hoop voor jou ook. en heb ook geen druppeltjes meer nodig. succes ,meid
Mijn twee nichten zweren erbij. Ik heb ze dus ook besteld want was ook hele dagen misselijk. Toen ze binnen kwamen las ik op de verpakking dat er garnalen inzaten en dat vond ik zo n vies idee dat ik ze nooit gebruikt heb erg he ! Heb ze nu aan een vriendin gegeven en die vind ze geweldig. Het beste ermee meis
Ieuw garnalen hihi. Het zal dus echt per persoon verschillen of het helpt of niet....ik ga denk eerst die druppels proberen en anders kan ik het altijd nog proberen! Als het helpt heb ik er veel voor over
Hier mijn tips: sparood, heldere soepen en drop. Ik had een lage bloeddruk wat de misselijkheid versterkt dus soep en drop hielp bij mij aardig goed. Verder heel veel rusten! Overigens, ik gaf wel constant over maar dat verlicht maar voor heel even. Op een gegeven moment zelfs helemaal niet meer.
Ik had van vsm pilletjes geloof ik, dat hielp ietsie pietsie. Ik was tot week 20 erg misselijk.... Als je het heel erg hebt ku je van je huisarts iets krijgen ertegen he! En probeer anders een zo'n pakje lolly's, want t is heel verschillend of het werkt. Sterkte!
Ik zweer bij gewone cola!! gewoon een paar slokken nemen.. bij mij hielp dat echt, en zelfs de dokter zei het haha
Ja de prik, hetzelfde als mijn sparood tip. Door de koolzuur, verdwijnt de lucht in je maag/darmen (?) geloof ik wat de misselijkheid doet verminderen. Althans, ik dacht dat dat het was waarom het vaak helpt. Ik word misselijk van de geur/smaak van cola dus vandaar dat hier sparood beter werkt.
het enige dat bij mij werkt: zodra ik misselijk ben iets eten.. Niet te veel en te vet, maar wel iets kleins eten. Gevolg is dat ik sommige dagen echt aan de lopende band zit te knabbelen, maar het gekke is: ik kom er niet van aan! Dus blijkbaar kan mijn lichaam het onderscheid tussen misselijk en honger niet meer goed onderscheiden en heb ik het wel nodig. Zoute snoepjes helpen soms ook wel.
ja dat werkt bij mij ook goed telkens wat eten, alleen hebik nu echt een verstoppings probleem pfff heb alles al geprobeerd, pruimen kiwi`s laxo
Goed eten ( vooral als je ergens zin in hebt) Verder hielp bij mij: Rennies Optimel ( om je maag lekker vol te houden) Drop Bananen
hier ook verstopping. Heb van de gyn magnesiumoxide gehad, maar werkt tot nog toe nog niet super.....
Ik heb gewoon pilletjes gekregen via de arts. Zijn speciaal voor zwangere die erg last hebben van misselijkheid en maagzuur stopt alles gelijk bij mij werken ze perfecto!