Hi! Mijn dochter van 16 maanden eet erg slecht fruit, ze weigert gewoon... maar knijfruitjes is ze dol op. Nu wil ik deze zelf gaan maken, ik heb net hervullen gekocht. Wat is lekker en vooral, hoe zorg ik ervoor dat het goed blijft? Zoals bijv banaan of peer wordt snel bruin. En hoe bewaren jullie ze? En kan je ze gewoon meenemen met een dagje uit of bederft het dan toch? Hoop op tips! Bedankt!
Ik had gewoon appel, peer banaan en dan een heeeeel klein beetje citroen. Maar ik deed t dan met de blender. Afhankelijk welke zakjes je hebt kun je m evt ook invriezen, dan ontdooit t wel als je onderweg bent. Als je iets van aardbeien er doorgooit valt de verkleuring ook mee, het is voornamelijk optisch. Niet dat t écht rot wordt. Tenzij je t met lucht erbij in de zon legt, dan gaat t gisten uiteraard. Knijp er wel zoveel mogelijk lucht uit en hou m vrij donker opgeborgen en bij voorkeur gekoeld dan zou t mee moeten vallen. Pinterest heeft heeeeel veel recepten hiervoor als ik me goed herinner.