was benieuwd welke fopper jullie hebben voor jullie kleintjes.. elijah heeft de bibi, maar als hij heftig heeft gesabbeld laat het zo'n afdruk achter heb in een proefpakket een difraxspeentje en die zijn veel subtieler..ben benieuwd of hij die 'lust' hij is wel iets kleiner staat -2/+2 geloof dat die ook voor prematuur kan, weet iemand of van 0 tot 6maand net zo groot is als bibi?
ik had als eerst speentje een van bibi, I love mama ( ) . Toen heb ik later een van difrax geprobeerd maar die wil meneer niet. Dus ik zoek telkens spenen uit die qua model hier op lijken. Zoals etos huismerk, nuby etc.
Ik heb vanaf het begin die van Difrax gebruikt. Ik durf niet te zeggen of die van bibi en difrax overeenkomen wat grootte betreft. Maar je kan natuurlijk in een winkel vergelijken, daar liggen meestal van alle merken wel wat.
Ik heb voor overdag het bibi speentje, en voor in slaap te komen de nuby speen deze is zeer soepel, ik vind die van Difrax te hard en Djaydee wilt deze ook niet. Groetjes Monique76
Die spenen van difrax zijn langer dan die van bibi. Als je ze naast elkaar houdt zie je dat goed. Dus het gedeelte dat in de mond gaat. Iman wil pas sinds kort difrax spenen, ik koop dus altijd bibi, heb wel een paar difraxspenen in huis.
Voor Anique had ik in het begin de Difrax spenen. Deze zaten op een bepaald moment niet meer goed in haar mondje. Haar onderlip zat er raar overheen. Hierna ben ik overgestapt op Bibi en dat bevalt nu wel goed....
ik had ook een nuby, maar die vond ik zo groot in zijn gezicht. heb geprobeerd en die difrax wil hij wel... ik vind die bibi zo breed vergeleken met bibi, daarom dacht ik dat ie misschien beter in zijn mond zat. dus als ze langer zijn zitten ze dus dieper in die mondjes, wat is dan beter? wil natuurlijk wel dat dat mondje goed vormt zeg maar. lijkt me toch dat beide goed uitgetest zijn...onder deskundigen zeg maar..
Toen Keano nog een speentje wilde gebruikte in die van Nuby: zijn inderdaad wel een beetje groot in het gezichtje maar ik vind ze wel super ze zijn lekker flexibel. Maar nu wil Keano geen speentje meer. Dus ik ben gek op die van Nuby. liefs, misspuma
Ja ik heb er ook 1 van nuby, die zijn heftig groot hihi... Sim: ik denk dat allebei even goed zijn hoor, babyprodukten moeten aan strenge eisen voldoen. Het is gewoon wat de baby het liefst wil.
ja dat is ook zo, tja je wilt het beste natuurlijk, en dat is dan wat ie het lekkerste vind haha. bedankt voor de geruststelling