150 ml voor 3 weken oud baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mirie, 26 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirie

mirie Lid

17 sep 2006
    40
    0
    0
    ik ben vandaag naar de cb geweest, en ze heeft me zoon gewogen en gemeten, hij was 57 cm lang en woog 4620gr en ze vond dat die hard was gegroeid, zijn geboorte gewicht was namelijk 3750 en nu zei ik tegen de arts, dat hij heel onrustig was en hij kreeg voeding om de 2 a 3 uur en s nachts dus ook nu zei ze dat ik hem maar 150 moest geven om de 4 uur want voor zijn gewicht had die dat nodig maar hij drinkt het niet helemaal op en gaat dan veel spugen en hij blijft onrustig en huilt veel na de voeding is het niet verstandig om tog over te stappen naar nutrilon hongerige babys omdat het tog dikke voeding is en dat ie dan wel tevreden blijft na de voeding anders moet ik hem contstant kleine beetjes geven, als het aan hem ligt wil die om de uur wel een flesje de arts zei dat het wel mocht dus wat zal ik doen en zou die daar ook door kunnnen doorslapen want ook snachts komt die om het anderhalf uur.

2. Monique76

Monique76 Niet meer actief

Hoi,

Ik weet niet of je kindje zijn fles megasnel opdrinkt. Djaydee had binnen 5 minuten haar fles leeg en wilde ook binnen twee uur haar volgende fles, omdat ikzelf Friso Preventief Hypo allergeen gebruik kon ik dit niet mengen en kon ik ook niet op voeding voor hongerige baby's overstappen. Ik heb toen de Frisolijn gebeld en ik kreeg het advies om Nutriron(Johannesbroodpitmeel) van Nutrilon bij de voeding te doen, dit maakt de flesvoeding dikker en moet ze dus meer moeite doen om de fles leeg te drinken, dit middel is ook goed voor spugende baby's Dit hielp enorm, ze deed langer over haar fles en sliep ook langer en werd rustiger, misschien ook voor jou een tip. Je kunt proberen om wisselend te geven de ene fles 150 en de andere minder, je merkt vanzelf of je kleine vent er wel of niet genoeg aan heeft.

Dat doorslapen daar moet je nog maar niet op rekenen, je zoontje is pas drie weken oud en heeft die nachtvoeding waarschijnlijk nog nodig, hij heeft nog zes voedingen op een dag nodig dus ook nog een voeding 's nachts.

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Pas op al je nu al forte gaat geven, ze krijgen meer last van krampjes.
    Tenminste bij mij in de omgeving en ook bij Teun.
    Hij kwam ook vaak ( nu niet meer) en huilde ook veel, maar toen ik overstapte op de forte kreeg hij krampen, daarvoor geen last gehad en zelfs met de speciale drupppeltjes erbij had hij ze nog...nu ben ik de bus aan het opmaken door 1 schep bij de normale voeding te doen en dat gaat zo af en toe ook mis.
    ook teun had in het begin moeite met een grote fles, en dan drinkt hij maar wat minder want als je het ga uitrekenen 150 ml per lichaamsgewicht en dan delen door het aantal flessen zou je zien dat er toch meer gedronken wordt

suc6

Janet

4. sim

sim Niet meer actief

als hij snel drinkt en veel spuugt moet je misschien eens het bfree-flesje proberen. mijn zoon had van avent met de kleinste speen al in twee minuten leeg. over deze fles doet hij echter 20 min en valt dan voldaan in slaap. hij heeft minder krampjes en spuugt minder. (schijnt ook tegen middenoorontsteking te helpen) misschien is het wat...

Deel Deze Pagina