welke fopspeen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamaLara, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Username

Username Niet meer actief

Hier de Avent orthodontic. Ze werden mij aangeraden omdat ik borstvoeding wilde geven. Dat heb ik helaas niet kunnen doen, maar de spenen zijn fijn. En persoonlijk vind ik ze mooier dan bv bibi. Voor zover spenen mooi kunnen zijn ;) maar dat is een kwestie van smaak.

2. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier beviel de speen van avent het best. Deze is plat, net als wanneer je je pink geeft. Hier overigens geen probleem met tepel/speen verwarring hoor. Dat hoeft ook helemaal niet. Mijn dochter is met 37 weken geboren en had erge zuigbehoefte.

Succes!

3. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    De eerste wilde helemaal geen speen, de tweede alleen avent. Zou gewoon proberen want ze kunnen voorkeur hebben.

4. Jedine

Jedine Bekend lid

2 okt 2012
    899
    38
    28
    NB
    Hierna na 5wk (ivm bv) speentje geprobeerd van difrax en daar deed ze niks mee duwde t steeds uit dr mond, avent ook niet, bibi ook niet, mam ook niet, nuby ook niet... Alleen mama's vinger was goed. Uiteindelijk een speentje wat redelijk ging n hele lelijke grote ronde welke in ook ziekenhuizen gebruikt wordt maar mama's vinger bleef t fijnst uren heb ik met dr rondgelopen met vinger in dr mond totdat ze dr eigen vingers had gevonden! Ze tut op 2 vingers dr ring en middelvinger.

Aan beide zitten voor en nadelen en ieder kindje heeft n andere voorkeur, zelf heb ik nooit n speentje gehad of geduimd maar dr oom tutte ook op 2 vingers

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Vanaf dag 1 de bibi en ondanks bv geen verwarring, hier vond ik juist dat de bibi er minder snel uitvalt, als de difrax.. Zoveel meningen zo veel verschillende kindjes

6. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Oudste eerste paar maanden difrax (combi), daarna zijn duim.
    Ik had het eerst geprobeerd met bibi maar hij kokhalste daarvan. Hij vond die erg vies.
    Mijn jongste heeft ook een difrax combi speen en heeft die nu nog. Hij kokhalste ook van die bibi spenen.

Deel Deze Pagina