Ik wilde een canvas van 20x20 cm bestellen (wel andere foto trouwens maar daar staat iedereen op dus die plaats ik hier niet) Het origineel is 2592 x 1944 px, 2,31 mb De verkleinde versie is 519 x 389 px, 82,5 kb Ik heb wel de software van de fotoalbumservice, maar daar kun je geen canvasdoeken bestellen.
ik bestel mijn foto's op canvas altijd op www.uwmooistefoto.nl is altijd goed kwaliteit en service en dan ook nog een snelle levering. ik ben er super tevreden over
Het orgineel is groot genoeg, maar de verkleinde versie is veelte klei voor een canvas, je ziet dan altijd de pixels klik eens op de link in mijn vorige bericht er bestaat namelijk wel een software voor de Canvas op je pc te maken. Jij hebt nu de fotoalbum app, maar je hebt ook een gewone als je op de link klikt moet je de linkerversie hebben
foto album software en dan de linker. Daaronder staat ook dat het voor wanddecoratie is ( oa Canvas dus) met die software lukt het altijd perfect. Zie je hem dan nog korrelig dan ligt het echt aan de foto
even over dat ophangsystheem wij hebben ze ook gewoon op een spijkertje hangen hoor dus een gat moet je zoiezo maken in de muur. en als je kijkt qua prijs tussen de hema en herrinderingoplinnen kan je van het verschil een heel mooi ophangsystheem halen. bij de hema ben je zo 20 euro meer kwijt en de leverings tijd is wel 8 dagen.
Misschien is de originele foto wel goed. Maar zijn die blokjes die je ziet gewoon het motief van het canvasdoek, zou ook kunnen natuurlijk. Ik denk dat ik morgen eerst eens in de winkel ga kijken f ze daar vorbeelden hebben hangen/staan.