Wij maken zelf ook new born foto's... Bij de eerste twee foto's vind ik je kindje niet heel ontspannen liggen. Net of haar hoofdje wat scheef wegvalt en ze dit tegen moet houden. Daarnaast vind ik het van de eerste foto jammer dat de achtergrond zo grijzig is. Dat hoort in mijn beleving bijna wit te zijn. Daarom kies ik voor foto 3. Mooi ontspannen pose...
Haha, wat grappig dat iedereen nu "foto 4" kiest Dat was eigenlijk geen foto waarvan ik dacht.... die kies ik! Maar wie weet is dat dan toch ook nog wel een optie
Ik vond 3 de mooiste, andere 2 zijn te gespannen voor mijn gevoel. Ook lijkt het haar hoofdje wat vervormd. Nr 3 vind ik erg mooi maar zonde dat de nadruk en beetje op die mand ligt. Toen zag ik nr 4 een zou daar echt voor gaan, prachtige foto!
Bedankt voor alle reacties! Super! @Smile, ze ligt toch wel ontspannen hoor bij beide foto's En foto 1 is eerder roze als grijs. Maar dat is gewoon de preset die ik gebruikt heb. Ik vind dat mooi, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. @twinkle star, de foto met de mand zou ik altijd nog wat meer kunnen snijden, zodat je minder mand ziet. Maar ik vind de mand juist ook erg gaaf Hihi
Ik heb foto 3 gekozen, maar dan wel met de opmerking dat ik hem mooier vind als de mand ervan af gesneden wordt. Ik vind hoe ze daar ligt erg mooi. Maar zonder de mand ligt het accent meer op haar. Nu neemt de mand veel weg van je hoofdonderwerp De 4e foto is ook erg lief.