Vind van deze 2 de 2de het mooiste. Maar ik zou ook een nieuwe maken want ze zijn beide niet geheel scherp. En inderdaad door de knieën, dan krijg je hun gezichtjes er mooier op en de houding is dan ook mooier. Maar leuke kids hoor! Daar zal het niet aan liggen!
Oh en ik ben het ook eens met andere dames dat je vast een nóg leukere foto kan maken. Dus met ook de voetjes erop, goede lichtval, etc. Misschien ook een leukere achtergrond kiezen? Iets gezelligs op de achtergrond? Mooi (wel rustig) behangetje ofzo of mooie groene struik als je buiten fotografeert.
Leuke foto's maar ik zou deze niet afdrukken eerlijk gezegd, ze zijn niet helemaal scherp en ik kijk nu maar op een klein schermpje, bij een vergroting valt dat nog meer op.
dit dus! Het zijn leuke kids en ze staan er leuk op, maar fototechnisch ben ik er niet weg van. Scherpte, licht, standpunt en achtergrond...
Ik heb de nummers door elkaar gehaald nummer 2 moet je kiezen want juist nummer 1 is waziger en slechter lichtinval. Maar inderdaad ik zou ook nieuwe foto's maken eigenlijk
Ze moeten nog bewerkt worden, dit is de standaard foto. Als ze bewerkt zijn zie je geen plint etc meer!