hoi meiden, wanneer deden jullie de box weg? ik zit namelijk te twijfelen of ik hem weg zou doen.. soraya zit er eigenlijk nooit meer in, maar heel af en toe als ik bijv. snel iets moet schoonmaken ofzo, dan wel.. wat is wijsheid?
ik lees mee want zit met het zelfde mannetje wilt hem wegdoen maar ik niet vind het nog wel makkelijk
precies, als het aan vriendlief ligt dan doet hij hem vandaag nog de deur uit.. een vriendin van mij gaf de tip om hem een weekje ergens anders neer te zetten, als je de box dan na een week niet mist dan laat je hem weg, en anders zet je hem terug
Hier staat ie ook nog en denk dat ik hem voorlopig nog laat staan, vind het fijn om haar er af en toe even in te zetten als ik een deur moet open maken of naar de toilet moet. Ook wanneer ze constant dingen blijft pakken waar ze niet aan mag zitten zet ik haar even in de box om daar te spelen en weer een beetje rustig te worden. Zolang zij het accepteert laat ik hem voorlopig nog lekker staan.
Zoals theepot doen wij het ook....we wilden hem eigenlijk afgelopen weekend weghalen. Alleen toen was FInn dit weekend zooooooo driftig dat ie elke keer in de box werd gezet om af te koelen (wat hij alleen nog maar daar kan...ergens anders blijft ie druk) dus onze conclusie was dat zijn bureautje en stoeltje nog maar even moeten wachten!
Ik had J. er een tijdje voor haar eerste verjaardag al nooit meer in, maar mijn moeder (die één dag in de week oppast) deed haar er wel nog af en toe is. Maar na haar eerste verjaardag heeft ze er niet meer in gezeten. Toen ze een maand of 13 was hebben we hem dan ook weggehaald. Als hij niet in de weg staat zou ik hem gewoon laten staan tot je hem echt nooit meer gebruikt.
Wij hebben de box uit huis gedaan na de vakantie. Hij was toen bijna een jaar. Hij zat er nooit meer in. En ja, hij zit wel overal aan, maar op zich is hij goed af te leiden met speelgoed. Groot voordeel is ook dat meneer zichzelf goed kan vermaken. En als ik even naar de wc moet, dan neem ik de hond mee naar de gang. Ik heb hem nog niet gemist.
Hier de box weggehaald met 1 jaar en 2 maanden ong. Ze zat er practisch nooit meer in. Heb toen een lage kast gekocht om haar speelgoed op en in te doen en de box eruit gehaald. Gaat prima zo. Ze is ook nog niet echt een driftkikker ofzo dat scheelt en opruimen met haar erbij gaat ook best wel goed.
wij hebben hem ook al weg, het werd eerder een opslag plek in plaats van speel plek. en mis hem eigenlijk niet.
Wij hebben hem ook weggehaald vlak voordat hij 1 werd. Heb hem nog niet gemist. Aaron zit ook wel eens aan dingen en is ook wel eens drammerig tijdens het koken, maar als ik hem afleid met wat bakjes etc. is het echt geen probleem. Ik moet er wel bij zeggen dat wij in een appartement wonen en dat ik dus ook eigenlijk altijd wel zicht heb op wat hij doet. Als ik een bovenverdieping had gehad, had ik hem waarschijnlijk nog niet weggedaan.
Even denken hoor, we hebben 'm al een paar maanden geleden opgeruimd, in elk geval een paar weekjes voor onze vakantie begin september.. ze was toen ruim 10 maanden. Ze zat er nooit meer in. Liefs Huismus
Wij hebben een traphekje in de deuropening van de keuken, ideaal! Maar als ik zelf in de keuken ben, leid ik haar ook af met vanalles, ze haalt meestal de lade met pannen leeg.. lekker herrie maken..
Megan vermaakt zich nog prima in de box. Zolang ze het nog fijn vind in de box blijft hij hier gewoon staan hoor
Vanaf een maand of 11 zat hij er niet meer in. Wij hebben hem vlak na zijn 1e verjaardag weggedaan. En ik heb de box nooit gemist. Ons zoontje liep overigens wel al vanaf 1 jaar. Misschien als hij nog niet liep had ik hem langer laten staan.
Bij ons is de box opgeruimd tijdens verhuizing.. Dus toen ze een jaar was, bij schoonouders ging december de box de deur al uit (en daar waren we altijd tot 's avonds laat).. Hier was het alleen maar opvulling, ze zat er nooit in! Ze vond de box vanaf het begin al niet leuk en lag altijd op de grond op een kleed of zo'n rubber-puzzel-mat.. Ons neefje daar in tegen (wordt volgende maand 2) zat er tot een week of 2 geleden nog in, hij klimt er nu uit maar het is ook maar net waar je kindje zelf behoefte aan heeft denk ik.. Hier was er geen behoefte aan de box en daar dus wel
dankjewel dames! ik heb hem gistermiddag weggehaald, en heb ineens zoveel ruimte! ik kijk het gewoon een weekje aan en als ik hem mis, dan zet ik hem gewoon weer terug.. een traphekje bij de keuken dat willen wij indd ook nog doen.. we wonen in een klein flatje, dus kan haar altijd wel in de gaten houden, maar een traphekje zou wel fijn zijn!
hier is die zo een 2 maandjes het huis uit. En ik mis hem eigenlijk niet. Hij kan lief zelf spelen en zijn driftbuien zijnverdwenen sinds dat de box weg is. Ook is hij goed af te leiden.