Trap naar beneden..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Elegance, 30 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ik vraag me af hoe jullie kleintjes de trap afgaan. Hoe leren jullie het ze?

Bij de oudste ging het bijna vanzelf, hij gaat al vanaf 1,5 jaar op zijn billen naar beneden. Hij hield zich altijd aan de tredes vast en deed het rustig aan.

De jongste rent zowat de trap op, maar duikt ook zo naar beneden. Ik vind het doodeng. Achterstevoren wil ze niet en op haar billen houdt ze zich niet vast en haar beentjes blijven nog op de tredes hangen. Levensgevaarlijk.. ze klimt sowieso overal op.. ;) bij haar moet je echt zo anders opletten dan bij mijn zoontje.

Omdat ze de trap zo snel opklimt, wil ik toch met haar de trap naar beneden oefenen. Gewoon voor mezelf, je weet nooit of het ooit van pas komt. Nu rent ze nog met volle vaart op elk trappengat af.. echt doodeng..:$

Ik ben benieuwd wat het meest wordt aangeleerd, op de billen of achterstevoren.. :(

2. Geen van beiden gedaan, gewoon handen vast gehouden en laten stappen.

3. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Hier wordt er regelmatig "Op je kont!" geroepen als we de trap af gaan. Volwassene eerst en dan kindje op de billen.

4. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.979
    136
    63
    Achterstevoren.
    Ik vind op de billen doodeng, als ze dan vallen, vallen ze met hun hoofd naar beneden. Nee hoor, dan liever glijdend op hun buik als ze vallen.

5. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Hier gaat ie ook achterstevoren naar beneden...

6. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Wij kregen achterstevoren aangeraden door de KA en fysiotherapeut.

Nu durft ze nog niet goed maar kan het wel al. Onze trap heeft meer treden en hogere treden dan een gemiddelde trap. Om het erin te houden laat ik haar elke dag wel een paar treden doen.

Deel Deze Pagina