Dior forever powder foundation. Rond de 45 euro Maar de essence en catrice van de kruidvat zijn heeeeele goede budgetmerken
ehmm.. meestal geen, maar ik heb die van de hema wel gehad. Vond ik prima spul! Bevalt het je niet wat je al geprobeerd hebt...?
Ik gebruik vaak photo finish van catrice, goed dekkend en budget proof! Gebruikte voordien de foundation van Mac, maar ben meer tevreden over catrice!
Ik lees mee! Ik wilde zo'n vraag ook gaan stellen maar dan watvoor faundation is goed bij een droge huis? Als ik faundation gebruik worden rimpeltjes meer zichtbaar of komen er schilfers (schrijf je dat zo?).....of moet ik bijvoorbeeld een dagcreme met faundation gebruiken omdat die wat "natter" zijn?
Diorskin Eclat Satin. Niet goedkoop (tussen de 40 en 45 euro), maar de beste die ik óóit heb gehad. Ik draag het trouwens niet vaak (meer), omdat ik nu vrijwel pukkelvrij ben. Het dekt super, zit lekker en als je het mengt met een dagcrème (ik gebruik Normaderm van Vichy) is het nauwelijks zichtbaar. In het geval van foundation is mijn ervaring dat goedkoop meestal geen duurkoop is.
Mijn zusje heeft ook een droge huid. Zij mengt haar dagcreme altijd samen met foundation en vindt dit perfect werken! En idd je ziet geen droge schilfers meer. Proberen waard?
Ik gebruik deze en ben er super tevreden over. Bekijk bijlage 212101 En ik heb deze: Bekijk bijlage 212102
Die werken voor mij ook! En ik heb ook een hele droge huid, maar met deze foundation zie je geen schilfers.
Als visagiste wil ik alleen maar zeggen dat dit voor elk huidtype weer anders is. Ik ben zelf helemaal verzot op de moisture foundation van the body shop, maar in mijn visagiekoffer zit veel mac foundations.